۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83242036
T T
۰ نفر

مركز شرط بندي روي حيوانات در بوكان پلمب شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83242036
مركز شرط بندي روي حيوانات در بوكان پلمب شد

مهاباد - ايرنا - رييس اداره حفاظت محيط زيست بوكان گفت: يكي از اماكن اصلي شرط بندي به روي حيوانات كه به صورت شبكه اي فعاليت داشت در اين شهرستان شناسايي و با حكم قضايي پلمب شد.

رحيم عبدالكريمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين مكان با پيگيري و شكايت اداره حفاظت محيط زيست بوكان و همكاري نيروي انتظامي و به دستور دادستاني پلمب شد.
وي ادامه داد: در هفته هاي گذشته مستنداتي از جدال خروس ها و ضرب و جرح و حتي مرگ آنها در فضاهاي مجازي منتشر شد كه اين امر باعث واكنش هايي از جانب حاميان حقوق حيوانات و محيط زيست و اقشار مختلف مردم همراه بود.
عبدالكريمي با بيان اينكه اين حيوان آزاري با شرط بندي نيز همراه بود، اضافه كرد: با پيگيري هاي مستمر ماموران اين اداره، مكان مذكور شناسايي و براي جلوگيري از حيوان آزاري افراد سودجو، تعطيل شد.
وي با بيان اينكه اين افراد در شبكه هاي اجتماعي داراي كانال هاي اختصاصي هستند، بيان كرد: اين افراد به صورت حرفه اي در اين زمينه فعاليت داشتند و در سراسر كشور داراي اعضايي بودند كه تعداد آنان به بيش از هزاران نفر مي رسد.
عبدالكريمي اضافه كرد: مكان ديگري نيز كه در رابطه با شرط بندي با خروس در حال فعاليت بوده نيز شناسايي شده است و پس از سير مراحل قانوني پلمب خواهد شد.
به گزارش ايرنا اخيرا يك شبكه شرط بندي حيوانات ديگر نيز كه در نزاع سگ ها در اين شهرستان فعاليت مي كرد به وسيله اداره حفاظت محيط زيست بوكان شناسايي و از فعاليت آن جلوگيري شد.
7510/6185/3072

سرخط اخبار استان‌ها