۴۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۴۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع هرویین، شیشه و انواع قرص های روان گردان کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عوامل تمامی این کشفیات در زمان بدو ورود به استان آذربایجان‌غربی با هوشیاری اطلاعاتی و انتظامی همکاران دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شده است.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی دارد، افزود: امسال یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه مواد مخدر جرم خطرناک و خانمان سوزی است، افزود: بیش از پنج هزار نفر از عناصر مرتبط با تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شده‌اند که بیش از ۵۰۰ نفر از آنان توزیع کنندگان خرد و کلان هستند.

۴۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

سردار جهانبخش با تاکید بر لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها به اعتیاد با قرص های روان گردان افزود: قرص های روان گردان و قرص های مواد مخدر به تازگی وارد بازار می‌شوند که البته به صورت جدی در حال مبارزه هستیم و در این خصوص کشفیات بسیاری شده است اما لازم به توجه ویژه خانواده ها به فرزندانشان در این خصوص است.

۴۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

وی افزود: برخی از مواد مخدر، آسیب جدی به بدن وارد کرده و موجب درگیری بدن شده و آسیب جدی به کبد وارد می کنند.

وی ادامه داد: نیاز است که دانشگاه علوم پزشکی با ورود به این موضوع بررسی های ویژه ای در این خصوص داشته باشد تا اطلاع رسانی قوی در این خصوص برای مردم داده شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha