۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۱۵
کد خبر: 83228711
T T
۰ نفر
كارگاه آموزش طراحي و علم تمرين ورزشي در مهاباد برگزار شد

مهاباد - ايرنا - كارگاه يك روزه آموزش طراحي و علم تمرين با تدريس مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در سالن اداره تبليغات اسلامي مهاباد برگزار شد.

به گزارش ايرنا، رييس اداره ورزش و جوانان مهاباد در حاشيه اين كارگاه به خبرنگار ايرنا گفت: اين دوره آموزشي ويژه مربيان رشته هاي مختلف ورزشي است كه با حضور بيش از 400 نفر از ورزشكاران، مربيان و علاقه مندان به علم ورزش و با تدريس «عبدالله چمن گلي» برگزار شد.
قرني مصطفي پور با بيان اينكه در پايان اين دوره براي شركت كنندگان گواهي صادر مي شود، اضافه كرد: «چمن گلي» سابقه انتخاب شدن به عنوان برترين مربي جهان در سال 2012 را در كارنامه دارد و بر اين اساس برگزاري دوره آموزشي با حضور ايشان مي تواند براي ورزشكاران بسيار موثر واقع شود.
وي اظهار داشت: در اين كارگاه مطالب مفيدي از جمله تاثيرات جنس و سن در تمرين، فشار و شدت تمرين در كاهش و افزايش حجم توده عضلاني و خطرها و آسيب هاي جسمي و ذهني تمرين هاي پرفشار و جديدترين روش هاي طراحي تمرين براي مخاطبان ارايه شد.
مصطفي پور هدف از برگزاري اين كارگاه را ايجاد نگرش هاي جديد در ذهن مربيان عنوان كرد و گفت: مربيان و ورزشكاران بايد با اجراي برنامه هاي تمريني به شيوه هاي علمي با روش هاي تمريني جديد آشنا شوند.
به گزارش ايرنا، در اين كارگاه مربيان و ورزشكاران با علم روز دنيا در خصوص برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت و اصول و مباني طراحي تمرين آشنا شدند.
اين دوره ها با هدف مدرن كردن تمرين در رشته هاي مختلف ورزشي به جاي تمرين هاي سنتي و كسب تجربه بيشتر در استان برگزار مي شود.
شهرستان 241 هزار نفري مهاباد داراي 9 هزار ورزشكار در قالب 43 هيات، 70 باشگاه خصوصي و 20 باشگاه دولتي است.
9903/6185/3072

سرخط اخبار استان‌ها