۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹
کد خبر: 83210162
T T
۰ نفر

چكیده خطبه های نماز جمعه شهرهای استان یزد

۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹
کد خبر: 83210162
چكیده خطبه های نماز جمعه شهرهای استان یزد

یزد - ایرنا - - امام جمعه مهریز گفت: تسلیم نشدن و ایستادگی مردم و مسئولان در برابر دشمن موجب حل مشكلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه امروز مهریز افزود: پیام راهپیمایی باشكوه 22 بهمن این بود كه مردم فریب ترفند دشمن را نخورده و می دانند راه عبور از مشكلات سازش و تسلیم نیست.
وی ادامه داد: حضور مردم نشان داد نگاه آنها برخلاف نظر دشمن است و اگرچه گلایه هایی جدی در زمینه مسائل معیشتی دارند اما میان عملكرد برخی مسئولان و اصل نظام و انقلاب تفكیك قائل هستند و نا كارآمدی برخی را به پای انقلاب اسلامی نمی گذارند.
امام جمعه مهریز، پیامدهای راهپیمایی پرشور امسال ملت ایران را، تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نظام، نمایش قدرت و اتحاد مردمی به دشمن، امیدواری دوستداران داخلی و خارجی و زمان شناسی ملت به رغم مشكلات اقتصادی ذكر كرد.
7541/
امام‌جمعه ابركوه گفت: دشمنان و استكبار امید به چهل‌سالگی انقلاب را نداشتند ولی آنچه را كه دیدند ابعاد عظمت ، سربلندی ، افتخار و اقتدار ملت ایران را در راهپیمایی 22بهمن دیدند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابركوه اظهار داشت: پیام راهپیمایی ملت در 22 بهمن شكست مجدد دشمن در آخرین حركات رذیلانه‌اش در جنگ تمام ‌عیار اقتصادی بود.
وی افزود: ملت در زیر بار سخت ترین تحریم‌های ظالمانه ، حتی ابرو خم نكردند و بااراده‌ای استوار ایستاد و درصحنه تاریخی 22 بهمن نقشه بدخواهان خود را قدرتمندانه خنثی كرد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابركوه یاد آورشد : جوانان عزیز باید به صورتی كار آزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حراست كنند و خود را برای تحقق آرمان بزرگ انقلاب آماده كنند.
7540/
امام جمعه ندوشن با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و ایین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: علی رغم تبلیغات دشمنان كه تلاش كردند مردم در این راهپیمایی شركت نكنند ولی مردم حضور حداكثری داشتتد.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ندوشن با قدردانی از حضور انها افزود: مردم با حضور خود در صحنه توطئه های دشمنان و استكبار جهانی را خنثی كردند.
وی با بیان اینكه مسوولان باید قدر این مردم را بدانند بر رفع مشكلات انها تاكید كرد و اظهار داشت: مسولان باید در كنار مردم باشند.
امام جمعه ندوشن در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبان كشورمان یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و گفت: مرزبان حافظ امنیت كشور هستند.
حجت الاسلام جوادی همچنین در بخش دیكری از سخنانش به بحث در خصوص ارتداد پرداخت و گفت: حضرت امام راحل فتوای ارتداد و اعدام سلمان رشدی را صادر كرد و این فتوا به قوت خود باقی است.
6197

سرخط اخبار استان‌ها