دعوت ائمه جمعه استان یزد از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن+فیلم

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: مردم ایران به رغم همه توطئه با حضور پرصلابت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال بلوغ و شعور سیاسی خود را به دنیا نشان می‌دهند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر مهریز افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبلور وحدت و روحیه ولایتمداری ملت ایران است.

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و ضرورت حضور مردم در راهپیمایی امسال اشاره کرد و افزود: آحاد مردم با هر نوع دیدگاه و سلیقه باید راهپیمایی امسال را جدی بگیرند .

امام جمعه مهریز اظهار کرد: هرچه حضور مردم در این میدان مهم نظام و انقلاب قوی تر و پرشورتر باشد قطعا موجب شکست اهداف دنیای استکباری است.

محی الدینی بیان کرد: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته بارها به رغم داشتن برخی مشکلات و مطالبات در این میدان حضوری پرشور داشته و این جریان امسال قوی تر دنبال می شود.

وی به عفو اخیر مقام معظم رهبری اشاره و ضمن قدردانی از معظم له آن را رافت دینی و معنوی و اقدامی ارزشمند و پدرانه ذکر کرد.

همچنین امام جمعه شهر ابرکوه گفت: ۲۲ بهمن روز تعیین نهائی استمرار و سرنوشت انقلاب است و باید خیلی باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نمازجمعه افزود: ۲۲ بهمن روز نمایش مظهر حضور و اتحاد و عزم و اراده نهایی و اتحّاد ملی است و روز میثاق دهه هشتادیها و میراث داران انقلاب در این میدان جهاد است .

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن روز دادن نوید و امید به دوستان و یأس و ناکامی برای دشمنان است و روز به صدا درآوردن ناقوس مرگ آمریکا و اسرائیل است .

وی گفت: ای مردمی که درد انقلاب دارید شما فردا به میدان آئید و غبار غربت را از چهره تابناک دین و ولایت فقیه بشوئید و نشان دهید همچنان وفادارانه به پای اسلام و نظام و انقلاب و ولایت ایستاده‌اید.

امام جمعه بهاباد نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش عظمت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت:  مهمترین وظیفه ما در این روز، شرکت در راهپیمایی است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه بهاباد با دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ضمن ناامیدی دشمنان منجر به ارتقای استحکام نظام اسلامی و افزایش ضریب امنیت ملی خواهد شد.

امام جمعه بهاباد بیان داشت : شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک تکلیف شرعی، مظهر همدلی و ایستادگی ملت همیشه در صحنه ایران و خنثی کننده توطئه بدخواهان نظام اسلامی است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha