۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳
کد خبر: 83208311
T T
۰ نفر
27 گروه در جشنواره موسیقی فجر فارس هنرنمایی می كنند

شیراز-ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: 27 گروه موسیقی در پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس كه از بیست و پنجم بهمن ماه جاری در شیراز آغاز می شود و تا چهارم اسفند 97 ادامه دارد برای علاقه مندان هنرنمایی می كنند.

به گزارش ایرنا مهدی رنجبر، چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر از جمله مطالبات مردمی است كه در سطحی فاخر و با حمایت از گروه های بومی و محلی و نیز میزبانی از هنرمندان ملی برگزار می شود.
وی با بیان اینكه دانشجویان و هنرجویان موسیقی می توانند با تخفیف 30 درصدی در این جشنواره شركت كنند، افزود: تا زمانی كه یارانه ای برای برگزاری جشنواره موسیقی، نمایش یا فیلم پیش بینی نشود، امكان تخفیف های بیشتر وجود ندارد .
رنجبر اضافه كرد: علاقه مندان به شركت در جشنواره موسیقی فجر استان فارس می توانند برای خرید بلیت به سایت farhang.tic مراجعه كنند.
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر هم گفت: تالار حافظ ، تالار احسان و هنر شهر آفتاب برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.
هدایت رضایی ادامه داد: گروه‌های موسیقی كودك از شهرستان هایی همچون قیر و كارزین، ارسنجان و بخش زرقان از توابع شهرستان شیراز برای نخستین بار در این رویداد هنری به اجرا خواهند پرداخت.
وی، با تاكید بر اهمیت حمایت های بخش خصوصی از جشنواره فجر گفت: اگر بخش خصوصی از جشنواره موسیقی فجر فارس حمایت نمی كرد، امكان برگزاری آن وجود نداشت.
رضایی گفت: برای تك تك سالن هایی كه میزبان جشنواره هستند هزینه پرداخت شده است از این رو قیمت بلیت های امسال نسبت به سال های گذشته گران تر است و تا زمانی كه سازمان ها و نهادها از جشنواره حمایت نكنند امكان تخفیف و كاهش هزینه ها وجود نخواهد داشت.
پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس با حضور بهنام بانی، علی لهراسبی، رستاك حلاج، سیامك عباسی، حمید حامی، مازیار فلاحی، گروه موسیقی رستاك و رضا یزدانی در بخش پاپ و نیز سینا سرلك و حسام الدین سراج در بخش موسیقی سنتی برگزار می شود.
7375 /6118

سرخط اخبار استان‌ها