۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۱۸
کد خبر: 83206209
T T
۰ نفر

باران پرحجم در خراسان رضوی بارید

۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۱۸
کد خبر: 83206209
باران پرحجم در خراسان رضوی بارید

مشهد- ایرنا- رئیس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران از دیشب تا امروز 23 بهمن در 18 شهرستان این استان باریده كه بیشترین حجم آن در گناباد به میزان 24 میلیمتر است.

یحیی قاینی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از گناباد شهرستانهای تربت جام و درگز با 16 میلیمتر، بردسكن و خواف با 14 میلیمتر و سرخس، فریمان و تربت حیدریه با 12 میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته اند.
وی میزان بارش در مشهد را نیز طی همین مدت 10 میلیمتر اعلام و بیان كرد: در قوچان، سبزوار، گلمكان، نیشابور، كاشمر، كلات، تایباد، بجستان و جغتای نیز حجم بارش بین سه تا 10 میلیمتر بود.
رئیس مركز پیش بینی اداره كل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران كه از شب گذشته در مناطق مختلف استان شدت گرفته امروز در بیشتر نواحی خراسان رضوی به صورت پرحجم گسترش می یابد.
وی گفت: فعالیت این سامانه بارشی در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه هفته جاری به صورت برف و باران ادامه خواهد یافت. طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی خراسان وجود دارد.
قاینی پور همچنین به افت چند درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان كرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد سه درجه سلسیوس پیش بینی شده كه نسبت به دیروز چهار درجه كاهش دارد.
فریمان با كمینه دمای صفر درجه و مه ولات با بیشینه دمای 15 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بودند.
3027/1858

سرخط اخبار استان‌ها