۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۵۴
کد خبر: 83202106
T T
۰ نفر
تيم فوتسال شاهين كرمانشاه مقابل نفت اميديه پيروز شد

كرمانشاه- ايرنا- در ديدار رفت مرحله پلي آف رقابت هاي ليگ دسته اول فوتسال باشگاه هاي كشور، تيم شاهين كرمانشاه مقابل حريف خوزستاني خود نفت اميديه به يك برد ارزشمند دست يافت و توانست حريف خود را با حساب '3 بر يك' شكست دهد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم هاي فوتسال شاهين و نفت عصر امروز (پنجشنبه) در سرسراي قمربني هاشم شهر كرمانشاه به مصاف يكديگر رفتند و در پايان اين تيم ميزبان بود كه توانست با پيروزي زمين مسابقه را ترك كند.
در اين ديدار، وحيد نادري در نيمه اول و حامد ايماني و حميدرضا سليماني در نيمه دوم براي شاهين كرمانشاه گلزني كردند و تنها گل تيم نفت اميديه هم در نيمه دوم زده شد.
تيم شاهين با اين پيروزي ارشمند كه مقابل چشمان حدود يك هزار تماشاگر بدست آمد، گام بلندي براي صعود به ليگ برتر برداشت.
ديدار برگشت تيم هاي شاهين و نفت روز پنجشنبه آينده ( 25 بهمن) در اميديه برگزار و پيروز 2 ديدار رفت و برگشت به رقابت هاي فصل آينده ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي كشور صعود مي كند.

** تيم شاهين لياقت ليگ برتري شدن را دارد
سرمربي تيم شاهين كرمانشاه پس از پيروزي مقابل نفت اميديه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: تيم ما با پيروزي در اين مسابقه و عملكرد بسيار خوبي كه از خود نشان دادند ثابت كردند كه لياقت صعود به ليگ برتر را دارد.
منصور مولايي افزود: در طول مسابقه بازيكنان ما خستگي ناپذير در زمين تلاش مي كردند و در اكثر دقايق نيز صاحب توپ بودند كه نتيجه آن زدن يك گل در نيمه اول و 2 گل در نيمه دوم بود.
وي ادامه داد: تيم ما روي يك لحظه غفلت و به دنبال اعتراض به داور مسابقه از حريف گل خورد كه اگر اين اتفاق نمي افتاد با خيالي بسيار آسوده تر به ديدار برگشت و نيمه دوم اين فينال فكر مي كرديم.
سرمربي تيم فوتسال شاهين كرمانشاه يادآوري كرد: با اين حال بسيار خوشحالم كه توانستيم نتيجه لازم را بگيريم و در آستانه صعود به ليگ برتر باشيم، اتفاقي كه اگر رخ دهد مي تواند باعث توسعه و پيشرفت هرچه بيشتر ورزش كرمانشاه شود.
مولايي خاطرنشان كرد: تيم شاهين در صورت ليگ برتري شدن از قدرت هاي فوتسال ايران مثل گيتي پسند، مس سونگون و ... پذيرايي مي كند و حضور اين تيم هاي بزرگ در كرمانشاه باعث شور و نشاط ميان مردم و جوانان نيز خواهد شد.
وي در پايان حضور تماشاگران و تشويق هاي آنان كه زمينه ساز پيروزي تيم شاهين شد، قدرداني كرد.
7458/8066

سرخط اخبار استان‌ها