۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۳۶
کد خبر: 83197495
T T
۰ نفر

شهدا نقش بزرگی در امنیت و استقلال كشور داشتند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۳۶
کد خبر: 83197495
شهدا نقش بزرگی در امنیت و استقلال كشور داشتند

كرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری كرمانشاه با گرامیداشت دهه مبارك فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهدا با گذشت از جان و هستی خود نقش بزرگی در امنیت و استقلال كشور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز دوشنبه در دیدار با خانواد شهید «جوهر نوری» در شهر شروینه افزود: مردم این شهرستان برای استقلال و دفاع از تمامیت ارضی كشور خیلی زحمت كشیدند و خون دل خوردند مصداقش همین خانواده های شهدا هستند.
وی سختی ها و از خودگذشتگی های شهدا و خانواده های آنان را یادآور شد و افزود: خانواده های شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.
الهی تبار، به نقش زنان در دفاع از انقلاب اسلامی و كشور اشاره و خاطرنشان كرد: زنان همواره نقش بسزایی در مسائل اجتماعی ایفا می كنند.
شهید جوهر نوری در سال 65 در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید.
شهرستان جوانرود 342 شهید نقدیم انقلاب اسلامی كرده است.

** افتتاح و كلنگ زنی چهار طرح كشاورزی و خدماتی
چهار طرح كشاورزی و خدماتی با 75 میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار با حضور معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری كرمانشاه امروز در شهرستان جوانرود افتتاح و كلنگ زنی شد.
این طرحها شامل كلنگ زنی طرح گلخانه ای محصولات خارج فصل روستای عزیزآباد، افتتاح دكل بی تی اس مخابراتی روستای بادكان، كلنگ زنی كارخانه چیپس روستای هوز سیدمراد و افتتاح طرح پرورش گوسفند داشتی 300 راسی روستای شیخ الكرم است.
فرماندار جوانرود در آیین افتتاح و كلنگ زنی این طرحها گفت: این طرحها در مجموع زمینه اشتغال 80 نفر را فراهم می كنند.
رستگار یوسفی افزود: در ایام دهه مبارك فجر امسال 31 طرح در حوزه های مختلف عمرانی، كشاورزی و خدماتی در شهرستان جوانرود افتتاح و كلنگ زنی می شود.
وی، اعتبار این طرحها را 230 میلیارد ریال عنوان كرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 كیلومتری شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

سرخط اخبار استان‌ها