۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۳۲
کد خبر: 83160496
T T
۰ نفر

قاتل فراري در سلماس دستگير شد

۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۳۲
کد خبر: 83160496
قاتل فراري در سلماس دستگير شد

اروميه - ايرنا - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: قاتل فراري در سلماس طي كمتر از 24 ساعت دستگير شد.

سرهنگ اسدالله مالكي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب گزارشي مبني بر وقوع يك فقره نزاع بين 2 نفر در جايگاه پمپ بنزين در «تازه كند آز» توابع شهرستان سلماس، موضوع در دستور پليس قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه ماموران در اسرع وقت به محل نزاع اعزام شدند، اظهار داشت: در اين درگيري جوان 21 ساله با ضربه هاي چاقو مجروح و ضارب از محل متواري شده بود؛ فرد مجروح نيز به علت شدت جراحت هاي وارده پس از انتقال به بيمارستان اين شهرستان فوت كرد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي نامحسوس و تحقيقات لازم قاتل را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهش دستگير كردند.
وي اضافه كرد: متهم در بازجويي هاي پليسي به قتل اعتراف كرد و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.
به گزارش ايرنا به نقل از فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري است.
3072/6009

سرخط اخبار استان‌ها