۶ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۳۹
کد خبر: 83149591
T T
۰ نفر
كواكبیان: اگر مسئولان كنار نمی‌روند دستكم عذرخواهی كنند

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با آرزوی سلامتی برای دانشجویان مصدوم سانحه دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی باید این مساله را ریشه یابی، مقصران را شناسایی و دستكم عذرخواهی كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، مصطفی كواكبیان روز پنجشنبه در حاشیه مراسم یادبود دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: 10 الی 12 میلیارد تومان برای تله كابین بودجه مشخص شده بود و مسئولان دانشگاه آزاد باید مشخص كنند كه با وجود این بودجه چرا تله كابین راه اندازی نشده است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا نمی شد در این مسیر از سرعت گیر استفاده كرد. چرا اتوبوس هایی كه باید از رده خارج می شدند مورد استفاده قرار گرفتند.
كواكبیان با بیان این كه خانواده دانشجویان با مراجعه به ما اعلام می كنند كه ما شهریه دانشجویان را سرموقع پرداخت كرده ایم اما چرا اتوبوس های نو به كار گرفته نشده است، اظهار كرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با پیگیری این مساله مانع از بروز اتفاقات تلخ این چنینی در آینده شوند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: مسئولان اگر كناره گیری نمی كنند حداقل عذرخواهی كنند این كمترین كاری است كه می توانند انجام دهند.
به گزارش ایرنا، یك دستگاه اتوبوس سرویس دانشجویان روز سه شنبه در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واژگون شد؛ این حادثه تاكنون 10 كشته و 27 مجروح برجای گذاشته و حال برخی مصدومان، وخیم است.
1058**9487** 9053
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست