۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۸:۵۵
کد خبر: 83137057
T T
۰ نفر
خط بازی‌ انسان را از مسیر درست منحرف می‌ كند

كرمان - ایرنا - رئیس ستاد اقامه نماز كشور با بیان اینكه خط بازی‌ انسان را از مسیر درست منحرف می‌ كند گفت: افرادی كه دچار جناح بازی هستند متعصب می شوند و نمی توانند مطلب درست را به زبان بیاورند.

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام والمسلمین محسن قرائتی شامگاه یكشنبه در جمع فعالان سیاسی استان كرمان افزود: اگر فردی از نظر سیاسی هم خط ما نبود به معنی آن نیست كه فاسق است.
وی با بیان اینكه خداوند در قرآن حدود 500 آیه سیاسی آورده است ،ادامه داد: گاهی ممكن است زبان یكدیگر را نفهمیم و دچار سوء ظن شویم در این مواقع ممكن است حتی در مسائلی كه چندان به درد هم نمی خورد دین ‌فروشی ‌كنیم.
رئیس ستاد اقامه نماز كشور تصریح كرد: گاهی اسلام را بد می‌ فهیم لذا باید فهم درست از اسلام پیدا كنیم.
وی خاطرنشان كرد: بسیاری از افراد نسل جدید دیگر آن گونه كه باید علاقه‌ای به ما ندارد و باید مدنظر داشت كه ایمان و عمل و صالح باعث محبوبیت افراد می‌شود لذا باید در رفتار خود تجدید نظر كنیم.
قرائتی با تاكید بر اینكه گاهی برخی انتقادهایمان بی ‌رحمانه است افزود: خط بازی های ‌سیاسی فقط مخصوص زمان انتخابات نیست لذا خط‌ های اخلاقی نیز در جامعه وجود دارد و نیاز است مراقب رفتار خود باشیم و اموری را كه به آن واقف نیستیم قضاوت نكنیم.
وی با تاكید بر تحقیق در مورد اخبار كذب و درستی كه به دستمان می رسد تصریح كرد: باید توجه داشت بسیاری از اخبار كارشناسی نشده و برخی تحلیل ‌های سیاسی تخیلات است.
قرائتی گفت: اگر ایمان و عمل صالح داشته باشیم محبوبیتمان در بین افراد افزایش خواهد یافت.
وی همچنین تاكید كرد: گاهی در جایی كه باید بودجه در نظر گرفته شود نمی شود و در جایی كه نیاز به بودجه نیست این مهم وجود دارد.
رئیس ستاد اقامه نماز كشور به مشتركات شیعه و سنی، یهودی‌ها و مسیحی ‌ها نیز اشاره كرد و افزود: در بسیاری از موارد بین ما 90 درصد اشتراك و 10 درصد اختلاف وجود دارد اما این هنر را نداریم كه به خاطر 90 درصد از 10 درصد بگذریم.
3029/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها