۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۲۳:۵۳
کد خبر: 83134328
T T
۰ نفر
همایش دوچرخه سواری با حضور100 ركابزن در رشت برگزار شد

رشت - ایرنا - یكدوره همایش دوچرخه سواری روز جمعه به مناسبت مبارزه با كاهش آلودگی هوا و كاهش آلودگی محیط زیست در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش ، حدود یكصد دوچرخه سوار در رده های سنی مختلف با دوچرخه های معمولی و همچنین دوچرخه های مخصوص حضور یافتند.
شركت كنندگان در این همایش دوچرخه سواری ، مسافت حدود چهار كیلومتری گلزار شهدای رشت واقع در خیابان جانبازان تا پیاده رو فرهنگی این شهر را واق در میدان شهرداری رشت را ركاب زدند.
در پایان این همایش كه با مشاركت پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان و هیات دوچرخه سواری رشت برگزار شد، به قید قرعه به 10 دوچرخه سوار شركت كننده جوایزی اهداء شد.
رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان این همایش با بیان این كه هدف از برگزاری این همایش ، ایجاد شور و نشاط در جامعه بود گفت: استفاده از دوچرخه باعث كاهش آلودگی و كمك به محیط زیست سالم است.
علیرضا حسنی افزود: امیدوارم مردم بیشتر از وسیله نقیله دوچرخه استفاده كنند چون استفاده از دوچرخه علاوه بر اینكه انجام یك ورزش سالم است، در كاهش آلودگی هوا و سالم ماندن محیط زیست نیز بسیار تاثیرگذار است.
7285 /6030

سرخط اخبار استان‌ها