۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹
کد خبر: 83074250
T T
۰ نفر
وزارت ورزش هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی را تامین كرد

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه تمام هزینه های بازسازی ورزشگاه آزادی طبق استانداردهای كنفدراسیون فوتبال آسیا را تامین كرده است.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: تیم بازسازی ورزشگاه زیر نظر وزارت ورزش تشكیل شده و شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی، تیم عملیاتی و اجرایی را در ورزشگاه آزادی مستقر كرده است. روزانه پیگیر كار هستم و امیدوارم بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به شكل آبرومندانه ای همراه با جشن قهرمانی برگزار شود.
وی در خصوص قانون منع به كارگیری باز نشستگان نیز گفت: روند جوانگرایی در حوزه مدیریتی را از 22 ماه پیش آغاز كرده ایم. در حال حاضر 9 مدیركل زیر 40 سال در استان ها انجام وظیفه می كنند.
وزیر ورزش و جوانان افزود: روسای فدراسیون هایی نیز بودند كه ریاست 30 ساله، 17 ساله، 22 ساله و 28 ساله داشتند كه به مرور با تغییراتی كه اعمال شد مدیران جوان با انگیزه و با اراده را جایگزین آنها كردیم.
وی با تاكید بر اینكه وزارت ورزش و جوانان برای هر 2 بخش برنامه های استراتژیك دارد، اظهار داشت: برای اجرای قانون منع به كار گیری بازنشستگان، جوانان را وارد عرصه خواهیم كرد و این قانون را كاملا اجرایی می كنیم.
سلطانی فر از افتتاح پروژه های قابل افتتاح وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت تا فجر چهلم خبر داد و گفت: وزارت ورزش و جوانان، تلاش خواهد كرد كه دستاوردهای پیروزی انقلاب و نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.
او بازدید و افتتاح پروژه های ورزشی را از مهم ترین برنامه های این وزارتخانه در هفته دولت عنوان كرد و توضیح داد: به كوری چشم دشمنان تصمیم گرفتیم با وجود تحریم ها و تهدیدها شرایط را به گونه ای برنامه ریزی كنیم كه از هفته دولت تا چهلمین سال پیروزی انقلاب، افتتاح پروژه ها و بازدید از اماكن ورزشی و دیدار با ورزشكاران اقصی نقاط كشور را در دستور كار قرار دهیم.
سلطانی فر اضافه كرد: هر 2 هفته یك بار یك پروژه ورزشی را افتتاح خواهیم كرد كه از هفته دوم دولت افتتاح پروژه های ورزشی ملارد، اسلامشهر، ورامین را آغاز كردیم و در آینده ای نزدیك در اهواز و كرمان پیست دوچرخه سواری این استان را افتتاح خواهیم كرد.
وی هدف از افتتاح پروژه های ورزشی را ترغیب مردم به ورزش، ایجاد نشاط ، تحرك جسمی و فیزیكی عنوان كرد و گفت: علاوه بر امكانات ورزشی كه توسط این وزارتخانه افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفته است، آموزش و پرورش، شهرداری ها، دانشگاه ها و نیروی مسلح هم امكاناتی را در حوزه ورزش در اختیار مردم قرار داده اند.
او با تاكید بر اجرای برنامه های توسعه ای وزارت ورزش و جوانان با هدف رونق بخشی به ورزش كشور گفت: مجموعه ورزش تلاش می كند تا امكانات ورزشی را هر روز برای مردم مناسب تر و بهتر كند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به علاقمندی شخصی اش به ورزش اشاره كرد و توضیح داد: 45 سال است كه رویدادهای ورزشی ایران و جهان را پیگیری می كنم و تقریبا اطلاعات مربوط به این حوزه ملكه ذهنم شده و بسیار خوشحالم كه افتخار نصیبم شد كه در این حوزه به انجام وظیفه مشغول هستم.
ورزشی**9128**2024
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش