شمسایی: شرایط خوب ما باید با نگاه به جام‌جهانی ادامه یابد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: شرایط خیلی خوبی که داشتیم و برایمان فراهم شده بود، باید با نگاه به جام‌جهانی ادامه پیدا کند تا به موفقیت برسیم.

به گزارش عصر سه‌شنبه شب ایرنا، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگویی، با اشاره به عملکرد بازیکنان خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ که منجر به قهرمانی این تیم شد، گفت: خوشحالم در بالاترین سطح از مسابقات جام ملت‌های آسیا که تمام حریفان نزدیک به هم بودند، توانستیم به جام قهرمانی برسیم. ژاپن و ویتنام به عنوان نمایندگان فوتبال آسیا در اکثر ادوار جام‌جهانی، نتوانستند در جام ملت‌ها به مراحل بالاتر صعود کنند که این مساله نشان از نزدیکی سطح فنی تیم‌ها داشت.

وی افزود: افغانستان و تاجیکستان روی یک اتفاق چنین شگفتی‌هایی را خلق نکردند، بلکه کاملا برنامه‌ریزی برای موفقیت و رسیدن به سطح اول فوتبال آسیا داشته و دارند. مطمئن هستم در آینده بیش از پیش از آنها خواهیم شنید.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: تایلند همیشه یکی از اضلاع موفق در آسیا بوده است. آنها پس از میزبانی جام‌جهانی و حالا جام ملت‌ها، نشان دادند قرار نیست استعدادهای خود را دست‌کم بگیرند.

شمسایی اعلام کرد : آنها وقتی میزبان جام جهانی شدند و مربی بسیار مطرحی نظیر «خوزه ونانسیو لوپز» را به خدمت می‌گیرند، سازمان خود برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی را نیز ایجاد کرده‌اند. روی همین نگرش جهانی، توانستند خیلی خوب در جام ملت‌های آسیا شرکت کنند و حالا برای جام‌جهانی بازی‌های تدارکاتی بسیار مناسبی ترتیب داده‌اند.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته خود با احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی، تاکید کرد: ابتدا بار دیگر بابت تمام حمایت‌هایی که در مسیر موفقیت برای قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا کشیده شد از رئیس فدراسیون، اعضای هیات رئیسه و احسان اصولی به عنوان رئیس کمیته فوتسال، تشکر و قدردانی می‌کنم. همه چیز خیلی عالی و طبق ایده‌های من برنامه‌ریزی شده بود. اردوهای عالی و بازی‌های تدارکاتی فوق العاده‌ای داشتیم که همراه با حمایت‌های صورت گرفته، بسیار خوب بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال، تصریح کرد: حالا دیگر وقتش است، نگاه جهانی داشته باشیم و روند قبلی را حفظ کنیم. باید باز هم با بهترین تیم‌ها بازی تدارکاتی و اردو برگزار کنیم. در جلسه با اصولی هم درباره جزئیات این برنامه‌های تدارکاتی صحبت کردیم. درباره قرارداد اعضای کادر فنی و همه موارد مربوط به تیم ملی نیز تعامل‌هایی رخ داد که در جهت بهبود است.

وی درباره زمان برگزاری اردوهای تیم ملی فوتسال، گفت: همه چیز پیش‌بینی شده و آن را اعلام کرده‌ایم. مهم‌ترین موضوع در بخشی از برنامه‌ریزی ما، به قرعه کشی جام جهانی فوتسال که ششم خردادماه برگزار می‌شود، بستگی دارد. جلسه‌ای هم با سازمان لیگ خواهیم داشت که وضعیت لیگ را بدانیم. منتظر تعیین تکلیف وضعیت باشگاهی ملی‌پوشان هستیم تا آنها را رصد کنیم. از تمام ظرفیت خودمان استفاده می‌کنیم که در همین راستا جلسه‌های مرتب خود با علی صانعی سرمربی تیم امید را ادامه می‌دهیم. باید نگاه جهانی داشته باشیم تا زیر سایه و لطف پروردگار بتوانیم بار دیگر طرفداران تیم ملی را از عملکرد خودمان، خشنود کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha