۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83065279
T T
۰ نفر
جانشين فرمانده سپاه : آمريكا در انزوا قرار گرفته است

قم - ايرنا - جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي،گفت: آمريكا درحال حاضر در انزوا قرار گرفته و متحدان مستحكم خود را از دست مي دهد، اين درحاليست كه ايران در قلب تحولات سياسي منطقه و جهان قرار دارد و به هيچ عنوان انزوا پذير نيست.

به گزارش ايرنا، سردار حسين سلامي روز يكشنبه در آيين تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب (ع) قم درحسينيه ثارالله سپاه اين استان، افزود: امروز جهان درحال متحد شدن عليه آمريكاست و هيچ كشوري، ايالات متحده را عليه ايران اسلامي ياري نمي دهد.
وي با اشاره به ارتباط قوي ايران با ساير كشورهاي جهان، گفت: كساني كه مي خواهند ما را تحريم كنند، ببينند تاكنون چه اثري از تحريم در كشور ما بدست آوردند.
وي با بيان اينكه همه تيرهاي دشمن به سنگ خورده است، اظهار داشت: ملت ايران با ايستادگي در برابر دشمن، آنها را شكست داد و امروز در خليج فارس كه روزگاري محل استقرار ناوهاي جنگي دشمن بود، جزء چند واحد گشتي كوچك چيز ديگري نيست.
سلامي ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در كنار ساير نيروهاي نظامي كشور، آمادگي كامل دارد تا با هر دشمني در هر اندازه اي به مقابله برخيزد و آن را شكست دهد.در روزهاي اخير پيروزي هاي بزرگي به دست آمد و با غرش موشك هاي سپاه، دشمن دانست كه چه خبر است.
وي گفت: حماسه باشكوه حضور بسيجيان در ورزشگاه آزادي نيز بار ديگر عظمت انقلاب اسلامي را به تصوير كشيد و نشان داد با حضور پر رنگ مردم در صحنه ، ما در مقابل دشمنان موقعيت خوبي داريم.
سلامي افزود: امروز دشمنان مي خواهند القا كنند، كه آنها در نظام متوازن، قدرت برتر و بزرگ هستند و ما
كوچك و اگر اين عنصر از عمليات رواني دشمن در ذهن ما بنشيند بسيار خطرناك است.
وي ادامه داد: اين درحالي است كه ما نسبت به هر زمان ديگري در موقعيتي اطمينان بخش و برتر نسبت به دشمنان خود قرار داريم و شكوه ظاهري آنها را در مقابل قدرت الهي هيچ مي دانيم.
جانشين فرمانده كل سپاه گفت: فرياد هاي امروز دشمن و هراسي كه از قدرت انقلاب و نظام ما دارد، حاكي از شكست هاي پي در پي و بزرگي مي باشد كه تاكنون متحمل شده است.
وي بااشاره به اينكه دشمن بداند ما ايستاده ايم و عقب نشيني نمي كنيم،افزود:انقلاب اسلامي يك شگفتي عظيم در مناسبات قدرت آفريد و مفهوم جديدي از آن را به جهان عرضه كرد.
سلامي گفت: انقلاب اسلامي، موجب توسعه شتابان قدرت اسلام در جهان شد و دست سلطه استكبار را از دامان مسلمانان كوتاه كرد، در حالي كه دشمن حتي ديگر توانايي تامين امنيت رژيم صهيونيستي را هم ندارد.
وي ادامه داد: آمريكايي ها روزگاري بدون يك دلار هزينه، شئون سياسي جهان اسلام را برعهده داشتند اما امروز انقلاب اسلامي جبهه متمركز استكبار را فروپاشيد و دشمن هزاران كيلومتر عقب نشيني كرده است.
وي افزود: ديگر تنها اين ايران اسلامي نيست كه با دشمنان مقابله مي كند بلكه در سراسر جهان اسلام همچون يمن، مردم با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ، در برابر متجاوزان ايستادگي مي كنند و امروز قابل توجهي از ناوهاي متجاوزان توسط نيروهاي يمني در درياي سرخ نابود شده است.
جانشين فرمانده كل سپاه گفت: حزب الله لبنان، گروه هاي مجاهد فلسطيني و ساير رزمندگان جبهه مقاومت تمام نقشه هاي دشمنان در منطقه را نابود مي كنند و آمريكا با وجود صرف هزينه اي كلان كه معادل درآمد 140سال فروش نفت ايران است، نمي تواند به هيچ كدام از خواسته هاي خود در منطقه دست يابد.
وي افزود: رهبر معظم انقلاب تمام زواياي پنهان سياست هاي دشمن را مي شناسند و مسيرهاي خنثي سازي توطئه ها را طراحي مي كنند و با شجاعت و تدبير و ايمان و باور، سفينه نجات اين امت را به ساحل پيروزي و امنيت راهنمايي مي نمايند.
وي ادامه داد: ولي فقيه همچون ستاره اي است كه در تاريكي شب راه را نشان مي دهد و ما امروز موفق شده ايم كه دشمنان را از پناهگاه خود خارج كنيم و به ميدان بياوريم، اما اراده او برصحنه نبرد حاكم نيست و آنها به نفوذ نظام جمهوري اسلامي در منطقه اعتراف مي كنند.
سلامي گفت: ما بوديم كه ازدل تحريم هاي همه جانبه به فضا رفتيم و موشك هاي دور برد خود را پرتاب كرديم و هسته اي شديم، دشمن مي خواست ما را در عالم منزوي كند، اما شكست خورد.
وي افزود: اين طرز تفكر كه مذاكره با آمريكا راه نجات است، خطرناك مي باشد و ما سابقه تلخي از اين تعامل داريم؛ امروز رفتار آمريكا با متحدان خود بار ديگر نشان مي دهد كه اين كشور تنها به دنبال بهره كشي از ديگران است و هيچ صداقتي ندارد.
در اين آيين از تلاش هاي سه ساله سردار غلامرضا احمدي تقدير و سردار سيد تقي شاهچراغي به عنوان فرمانده جديد سپاه استان معرفي شد.
7405/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها