۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۴۱
کد خبر: 83021870
T T
۰ نفر

استقلال خلیج فارس مدیون شجاعت رئیعسلی دلواریهاست

۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۴۱
کد خبر: 83021870
استقلال خلیج فارس مدیون شجاعت رئیعسلی دلواریهاست

بوشهر- ایرنا- عضو شورای مركزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: امروز خلیج فارس را مدیون شجاعت، تعهد و ایثار رئیعسلی دلواریها هستیم كه اجازه ندادند پای استعمار پیر به سواحل این خلیج نیلگون باز شود.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در دلوار زادگاه این سردار جنوب افزود: این شهید در زمانی به جنگ انگلیسی ها رفت كه این كشور در اوج غرور و كشور گشایی بود.
وی یادآورشد: رئیسعلی دلواری با سلاحی ساده و با همراهی علما و مردمانی با ایمان به جهاد رفت و امنیت و عزت امروز كشور را مرهون حماسه آفرینی این سردار هستیم.
چمران اضافه كرد: جوانان این آب و خاك در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در مقابل داعش با تاسی از رئیسعلی دلواریها نیز امروز از مرز و بوم این سرزمین دفاع می كنند و اجازه هیچ تعدی به دشمن نمی دهند.
این عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: رئیسعلی دلواری تنها در مقابل استعمار پیر قرار داشت اما جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس در مقابل جهان استكبار و بلوكهای شرق و غرب و برخی كشورهای عربی كه منابع نظامی و مالی عراق را تامین می كردند قرار داشتند با این حال با اتحاد، همدلی، همبستگی و رهبری های خردمندانه امام راحل ملت ایران پیروز شد.
وی اضافه كرد: در شرایطی كه استكبار جهانی داعش را به وجود آورد بازهم سردار سلیمانی ها و شهید حججی ها آن سوی مرزها از مرزهای ایران و مكتب اسلام جانانه دفاع می كنند.
چمران با اشاره به حضور آمریكا درخلیج فارس گفت: آمریكا در شرایطی با حضور ایران در خلیج فارس مخالف است كه خود با طی كردن هزاران كیلومتر برای حفظ منافع كشور خود در این آبراه مهم حضور دارد.
وی با اشاره به شكست داعش در سوریه گفت: با عزم و اراده جوانان مسلمان و فرماندهی سردار سلیمانی داعش در سوریه مجبور به عقب نشینی شد.
این عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران اضافه كرد: امروز استكبار جهانی و اسرائیل ازاین هراس دارد كه ایران به پشت مرزهای آنها رسیده و به هر نحوی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.
وی با اشاره به تحریمهای ظالمانه جهان استكبار برعلیه جمهوری اسلامی گفت: ایران در سایه تحریمها به بسیاری از امكانات از جمله قدرت موشكی دست یافت و امروز این فناوری برای استكبار جهانی هراس ناك و بعنوان مشكلی اساسی مطرح است.
عضو شورای مركزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان كرد: ملت ایران با همه سختی ها و مشكلات با رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب با قدرت و صلابت در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی و با پشتوانه الهی همه توطئه ها را خنثی می كنند.
وی با بیان اینكه ملت ایران همه مشكلات را با ایمان و اعتقاد پشت سر گذاشتند گفت: امروز دشمن ایمان و اعتقاد این ملت را هدف قرار داده و تلاش می كنند با ایجاد ناامیدی و ناكارآمد جلوه دادن نظام به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
6047/6045

سرخط اخبار استان‌ها