۷ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۳۴
کد خبر: 83015906
T T
۰ نفر
جشن ازدواج آسان 150 زوج جوان تربت جامی برگزار شد

مشهد- ایرنا- همزمان با ایام دهه ولایت مراسم جشن ازدواج آسان 150 زوج تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی(ره) سه شنبه شب در تربت جام با حضور دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی در این شهر برگزار شد.

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی در این مراسم افزود: زن و شوهر باید با فائق آمدن بر نفس و منیتها و مشاركت، پایداری خانواده را حفظ كنند و حقوق و جایگاه خود را در خانواده با حفظ ارزشها نگه دارند و باید در این میان وظایف و اختیارات هر دو مورد احترام قرار گیرد.
مشاور استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مزدوجان زندگی مشترك خود را بر پایه موفقیت و ایمان آغاز می كنند و مرد و زن باید در ادامه مسیر زندگی خود منیتها را كنار بگذارند.
دكتر سیدجواد حسینی افزود: ارتباط سالم بین دو زوج جوان موجب تربیت فرزندان صالح و داشتن یك زندگی با آرامش خواهد شد.
مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام هم گفت: با پایان رسیدن این مراسم ازدواج هم اینك هیچیك از زوجهای جوان تحت پوشش این نهاد مقدس در نوبت دریافت جهیزیه قرار ندارند.
محمد شاكری افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار به هر كدام از زوجهای جوان كه متقاضی دریافت تسهیلات باشند مبلغ 30 میلیون ریال به صورت چهار درصد اعطا خواهد شد.
در پایان این مراسم به هر یك از زوجهای جوان مبلغ 250 میلیون ریال وجه نقد اهدا شد. 11 هزار خانوار و با جمعیت 26 هزار نفر از خدمات حمایتی كمیته امداد در شهرستان تربت جام استفاده می كنند. تربت جام در فاصله 165 كیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.7494/1858

سرخط اخبار استان‌ها