۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۱۸
کد خبر: 83010334
T T
۰ نفر
ایران قدرت برتر خاورمیانه و امن ترین كشور جهان است

كرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول خاورمیانه و یكی از امن ترین كشورهای جهان یاد كرد و گفت: اتفاقات روز جهان این ادعا را به خوبی ثابت می كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز جمعه در دیدار با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان كرمانشاه كه به مناسبت آغاز هفته دولت انجام شد، وظایف مسئولان را در قبال مردم یادآور شد و گفت: در آینده و در محضر الهی باید پاسخگو باشیم كه برای مردم چه كرده ایم.
وی ادامه داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب ما مدیران و مسئولان باید به گونه ای رفتار كنیم كه علاقه عموم نسبت به این انقلابی كه با خون ده ها هزار شهید به دست آمده افزایش یابد.
آیت الله علما یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران امروز از لحاظ اقتدار در منطقه و امنیت در جهان حرف اول را می زند، اما در كنار آن باید به معیشت مردم نیز توجه داشت تا شیرینی انقلاب در كام مردم حس شود.
نماینده ولی فقیه در استان با تاكید بر اینكه ایران اسلامی كشوری ثروتمند است، افزود: مدیریت درست منابعی كه از نفت و گاز و ... در اختیار داریم می تواند گره از بسیاری مشكلات بگشاید.
وی خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر این مسئله كه باید انقلابی فكر كنیم و انقلابی عمل كنیم مطالبی بیان داشته اند، موضوعی كه اگر اجرایی شود دشمن هیچ كاری از پیش نخواهد برد همانگونه كه تاكنون نیز كاری از پیش نبرده است.
آیت الله علما ، مسئولیت پذیری را از دیگر شاخصه های یك مدیر موفق عنوان و اظهار داشت: شاید در برخی جاها محدودیت هایی سر راه وجود داشته باشد اما این موضوع نباید باعث دلسردی مدیران شود و بلعكس باید با مسئولیت پذیری تلاش خود را دوچندان كنند تا كاری به سرانجام برسد و نفع آن عاید مردم شود.
امام جمعه كرمانشاه با بیان اینكه در كشور كمبودی نداریم مگر اینكه خودمان آن كمبود را ایجاد كنیم، گفت: یكی از مسائلی كه به اقتصاد كشور صدمه زیادی وارد می كند مسئله قاچاق است كه اگر به صورت جدی با آن برخورد نشود بسیاری از طرح ها و برنامه ها ناقص می ماند.
وی در پایان با تبریك فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مدیران ما باید این 2 شهید والامقام و خدوم را الگو و سرمشق خود قرار داده و با روحیه ای جهادی و انقلابی خود را وقف خدمت به مردم كنند.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7458/8066

سرخط اخبار استان‌ها