۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴
کد خبر: 83000844
T T
۰ نفر

بيش از 2 تن تخم مرغ احتكار شده در مهاباد كشف شد

۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴
کد خبر: 83000844
بيش از 2 تن تخم مرغ احتكار شده در مهاباد كشف شد

مهاباد- ايرنا- رييس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در بازرسي هاي انجام شده از انباري سطح اين شهرستان، 2 تن و 260 كيلوگرم تخم مرغ احتكار شده كشف و ضبط شد.

به گزارش ايرنا صادق قادري روز سه شنبه در جلسه شوراي تنظيم بازار مهاباد افزود: در پي كسب گزارش هاي مردمي و در سايه اقدام هماهنگ بين اداره هاي صنعت، معدن و تجارت و تعزيرات حكومتي انباري كه در آن مقادير قابل توجهي تخم مرغ احتكار شده بود، شناسايي و پلمب شد.
وي همچنين ادامه داد: همه فعالان اقتصادي بايد به صورت ماهانه موجودي كالاي خود در انبار را به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام كنند و در غير اين صورت با آنان برخورد مي شود.
قادري با اشاره به مشاركت خوب مردم در جلوگيري از انبار كردن كالا و محصولات مورد نياز جامعه بيان كرد: انبارهاي نگهداري كالا بايد در سامانه انبار كالاها ثبت شوند و شهروندان نيز در صورت اطلاع از هرگونه انبار محصولات كالا و مواد غذايي اطلاع رساني كنند.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اضافه كرد: شهروندان مي توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گران فروشي با شماره 124 تماس بگيرند و تخلفات را گزارش دهند.
به گزارش ايرنا جديت در برخورد با محتكران و كم فروشان عرصه را بر سودجويان و فرصت طلبان تنگ تر و مردم را به عبور از چالش هاي اقتصادي اميدوارتر مي كند.
6 هزار و 800 واحد صنفي در مهاباد فعاليت مي كند؛ اين شهرستان با 237 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
9903/3093/3072

سرخط اخبار استان‌ها