۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۴
کد خبر: 82926253
T T
۰ نفر
خیران ایوانی 270 میلیون ریال به زندانیان جرائم غیرعمد كمك كردند

ایرنا - ایلام - دادستان ایوان گفت: خیران ایوانی در جشن نسیم مهر 270 میلیون ریال برای آزادی محكومان مالی و جرائم غیرعمد به ستاد دیه این شهرستان كمك كردند.

مالك بهادری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد كمك های خیرین و همكاری نهادهای حمایتی ضروری است.
وی افزود: بسیاری از افرادی كه با عنوان محكوم مالی وارد زندان می شوند مجرم نیستند بلكه به دلیل اشتباه وارد این مسیر شده و كمك به آنها از آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند.
بهادری گفت: برای حمایت و كمك به زندانیان جرائم غیرعمد انجمنی متشكل از پنج نفر هیات مدیره و 2 بازرس با همكاری ستاد دیه در شهرستان ایوان تشكیل شده و امیدواریم بوسیله این انجمن، كمك خیرین و نهادهای حمایتی مشكلات زندانیان و خانواده های آنها را كاهش دهیم.
دادستان ایوان یادآور شد: سازمان زندان های ایلام نیز 470 میلیون ریال به ستاد دیه شهرستان ایوان كمك كرده كه صرف آسیب شناسی و كمك به زندانیان و خانواده های آنها می شود.
بهادری تاكید كرد: باید انگیزه كمك به آزاد سازی زندانیان مالی را در بین مردم و جامعه تقویت كرد و شاهد افزایش احسان، نیكی و بخشش در سطح جامعه باشیم.
6034/ 7180

سرخط اخبار استان‌ها