۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85476179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۳۸۰ میلیارد ریال دستمزد به زندانیان شاغل در البرز

کرج - ایرنا - مدیرعامل بنیاد تعاون استان البرز اعلام کرد: ۳۸۰ میلیارد ریال دستمزد طی سال گذشته به زندانیان شاغل در کارگاه های تولیدی این استان پرداخت شد.

"محمدرضا رضابخش" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشتر زندانیان به صورت کارمزدی و استاد شاگردی در کارگاه‌های تولیدی، صنایع دستی، مونتاژ و صنعتی در چهار شعبه قزلحصار، ندامتگاه‌های مرکزی و فردیس و زندان رای باز مشغول به کار هستند.
وی گفت: واحد طبخ غذا، خشکشویی، خیاطی، سراجی، پیراهن‌دوزی، مونتاژ کلید و پریز برق، لوازم خانگی، اسباب بازی و ریگلاتور، کفاشی، تابلوسازی صنعتی، فرفورژه، تزریق پلاستیک، سیم پیچی، تراشکاری، فلزکاری، نقاشی، چرم و چوب، نجاری، تولید فیلترروغن و هوا، برش سرامیک و بسته‌بندی از جمله بخش های است که زندانیان در آنها به صورت کارمزدی و استادشاگردی فعالیت دارند.

پرداخت ۳۸۰ میلیارد ریال دستمزد به زندانیان شاغل در البرز


رضا بخش افزود: روزانه به طور میانگین یک هزارو ۱۰۰ زندانی در واحدهای تولیدی فعالیت می کنند و میانگین دریافتی ماهانه آنان حدود ۱۰۷ میلیون ریال است .

وی اظهار کرد: سال گذشته در شعبه رای باز استان البرز ماهانه تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به زندانیان پرداخت شد.
مدیرعامل بنیاد تعاون استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به کسب رتبه برتر ( +A ) استان البرز در بین نمایندگی های رده بالای بنیاد تعاون زندانیان اشاره کرد و گفت: اجرایی شدن اولویت اشتغال در واحدهای کارگاهی و تولیدی نمایندگی بنیاد تعاون استان البرز سبب کسب رتبه برتر این نمایندگی در بین دیگر نمایندگی های بنیاد تعاون زندانیان شود.

به گزارش ایرنا اکنون سه زندان در استان البرز مستقر است که ۲ زندان زیر نظر اداره کل زندان های استان البرز و یک زندان نیز زیر مجموعه اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha