۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۲۷
کد خبر: 82919581
T T
۰ نفر
نفت و گاز گچساران از حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا انصراف داد

گچساران - ايرنا - سرپرست تيم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: نفت و گاز اين شهرستان كه به عنوان قهرمان ليگ برتر جواز حضور در اين مسابقات را كسب كرده بود از حضور در رقابت‌هاي جام هندبال مردان باشگاه‌هاي آسيا انصراف داد.

مجيد راستي پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نفت و گاز گچساران به دليل مشكلات مالي پس از هماهنگي با مدير عامل اين باشگاه فرهنگي ورزشي از حضور در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا انصراف داده است.
طبق قانون مسابقات باشگاه‌هاي آسيا، 2 تيم از هر كشور مي‌توانند در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا حضور يابند و براساس اعلام كميته مسابقات فدراسيون هندبال ايران 2 تيم اول ليگ برتر در بخش مردان مجوز حضور در اين رقابت‌ها را كسب مي‌كنند.
با توجه به اعلام انصراف تيم هندبال نفت و گاز گچساران، تيم دوم و سوم مي‌توانند براي اعزام به اردن اعلام آمادگي كنند و تيم هندبال فولاد مباركه سپاهان اعلام كرده كه قصد دارد در اين ديدارها شركت كند.
تيم نفت و گاز گچساران نخستين نماينده تاريخ ايران است كه 2 ساله پيش در جام باشگاه‌هاي هندبال جهان شركت كرد و مقام چهارم رقابت‌هاي آن سال را كسب كرد.
تيم نفت و گاز گچساران در فصل گذشته نائب قهرمان ليگ برتر هندبال كشور شد و براي دومين سال پياپي به رقابت‌هاي هندبال جام باشگاه‌هاي آسيا راه يافت.
اين تيم سابقه كسب مقام هفتم جام هندبال باشگاه‌هاي جهان را نيز در سوابق خود دارد.
شهرستان 124 هزارنفري گچساران در جنوب كهگيلويه و بويراحمد با 2 تيم بانوان و مردان در ليگ‌هاي برتر و زيرگروه يكي از قطب‌هاي هندبال كشور است.
8143/6110

سرخط اخبار استان‌ها