۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۰۸
کد خبر: 82901368
T T
۰ نفر

شوراهاي اسلامي شهر و روستا همچنان نوپاست

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۰۸
کد خبر: 82901368
شوراهاي اسلامي شهر و روستا همچنان نوپاست

اروميه- ايرنا- رييس شوراي اسلامي شهر ماكو گفت: با وجود گذشت پنج دوره از عمر شوراهاي اسلامي شهر و روستا، اين نهادها همچنان نوپاست.

به گزارش ايرنا، عزيز برگ نيي شامگاه روز يكشنبه در آيين بزرگداشت روز شوراها افزود: موانع بسياري وجود دارد كه شوراي اسلامي شهر و روستا را از ارائه خدمات به مردم باز مي دارد.
وي اضافه كرد: شوراها به عنوان خادمان مردم صداي رساي آنان در جهت انعكاس مطالباتشان به مسوولان رده بالا هستند.
وي ادامه داد: وحدت بين مسوولان، لازمه پيمودن قله‌هاي رفيع موفقيت و ساخت شهري عاري از هرگونه مشكلات است كه متاسفانه اين امر در ماكو رويت نمي شود.
وي افزود: منتخبان مردم در شوراها طبق قانون اساسي در كنار اجراي وظايف ذاتي، حق دخالت در امورات شهري و شهرداري از جمله معيشت، بهداشت، آموزش و غيره را دارند.
رييس شوراي شهر ماكو با اشاره به اينكه عوارض اخذ شده از سوي شهرداري جوابگو حقوق كارگران و كارمندان شهرداري نيست، اظهار كرد: مسئولان بايد همكاري تنگاتنگي با شوراها و شهرداري داشته باشند.
وي در پايان ضمن اظهار گلايه از تصويب قانون افزايش عوارض خروج از كشور، اظهار كرد: هزاران مرزنشين امروزه در نتيجه بي توجهي نمايندگان كشور بيكار هستند و اين مصوبه بايد مورد بازنگري قرار گيرد.
به گزارش ايرنا، ماكو يكي از شهرهاي آذربايجان غربي است كه در نزديكي مرز ايران و تركيه قرار دارد؛ اين شهر به دليل آنكه در كنار مرز و گمرك بازرگان واقع شده محل عبور مسافراني است كه قصد دارند به صورت زميني به تركيه سفر كنند.
7123 /3072

سرخط اخبار استان‌ها