۳۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۵۰
کد خبر: 82891309
T T
۰ نفر
مهلت تطبیق احزاب با قانون خرداد امسال پایان می یابد

بجنورد- ایرنا- رئیس خانه احزاب ایران گفت: مهلت تطبیق احزاب با مفاد قانون جدید خردادماه امسال پایان می یابد و احزابی كه تاكنون خود را با این قانون تطبیق نداده اند، باید در مدت باقی مانده اقدام كنند.

به گزارش ایرنا، حسین كمالی پنجشنبه در حاشیه افتتاح خانه احزاب خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار كرد: تاكنون 245 حزب در وزارت كشور به ثبت رسیده است و با توجه به قانون جدید، احزاب باید خود را با قانون جدید مطابقت می دادند البته، مهلت یك ساله در قانون به پایان رسیده بود كه با موافقت كمیسیون ماده 10، تقاضای مهلت كردیم.
وی افزود: مهلت 6 ماهه برای تطبیق دادن احزاب با قانون، خرداد ماه به پایان می رسد و احزابی كه خود را با این قانون تطبیق داده باشند می توانند به فعالیت ادامه دهند.
وی همكاری میان احزاب را خوب ارزیابی كرد و گفت: آن ها تعامل خوبی هم با مجلس و دولت دارند.
رئیس خانه احزاب ایران تصریح كرد: اختلافاتی كه پیش از این در احزاب به چشم می خورد كنار گذاشته شده و همكاری خوبی میان جریان ها در خانه احزاب كشور برقرار شده است.
شورای مركزی خانه احزاب استان خراسان شمالی امروز با حضور رئیس خانه احزاب ایران انتخاب شد و در این انتخابات، 6 عضو اصلی، سه عضوعلی البدل، یك بازرس اصلی و یك بازرس علی البدل انتخاب شدند.
رئیس خانه احزاب ایران، برای افتتاح خانه احزاب خراسان شمالی به بجنورد سفر یك روزه كرده است.
7185 /6042

سرخط اخبار استان‌ها