۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۰۲
کد خبر: 82852765
T T
۰ نفر
مهر تایید امام جمعه بر عملكرد عقلایی مدیریت منطقه آزاد جزیره كیش

كیش - ایرنا - امام جمعه كیش با قدردانی از عملكرد تیم مدیریتی جزیره كیش در مدت چند ماهه قبول مسوولیت این منطقه آزاد اعلام كرد: امروز شاهد یك مدیریت منطبق بر رویكرد خردورزانه و عقل گرایانه در منطقه آزاد كیش هستیم.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام احمد حسن زاده در هشتاد و هفتمین شورای اداری جزیره كیش گفت: احساس ما بر این است كه با شروع این حركت مدیریتی عقلایی ، نتایج بسیار خوب و مثبتی برای كیش و مردم این منطقه رقم می خورد.
وی با تاكید بر ارزش علم و خرد به عنوان سودمندترین سرمایه انسانی اظهار كرد: امروز با حضور مدیریت جدید در منطقه آزاد كیش ، موجی از امید را در بین توده مردم این جزیره شاهد هستیم كه برگرفته از رفتار و منش درست و منطقی مسوولان است.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینكه خداوند عالم هستی را برای استفاده بشر خلق كرد كه این نشان از اهمیت خلقت بشر در میان دیگر آفرینش های الهی است، افزود : عقل و خرد وسیله گرامی داشت انسان است و این دو ، دارایی بزرگی است كه خداوند فقط به انسان ارزانی داشته است.
وی افزود: عقل و خرد زیربنای عبادت الهی است و برترین و صمیمی ترین دوست انسان به شمار می رود.
حجت الاسلام حسن زاده با تاكید بر اینكه هیچ مالی سودمندتر از دانش و خرد نیست اضافه كرد: همانگونه كه عقل و اندیشه موجب شكوفایی می شود دشمنانی نیز دارد و باید مراقب باشیم در مسیر دین حركت كرده و در مقابل هوای نفس بایستیم زیرا ایستادگی در مقابل هوای نفس حركت در مسیر عقلانیت است.
در ادامه این نشست مدیران جمعیت هلال احمر و گمرك جزیره كیش به ارایه گزارشی از عملكرد یازده ماهه ستال 96 این 2 سازمان پرداختند.
6993

سرخط اخبار استان‌ها