۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴
کد خبر: 82850928
T T
۰ نفر
سرپرست فرمانداري گرمه: اعتصاب كارگران سد گلمندره صحت ندارد

بجنورد- ايرنا- سرپرست فرمانداري گرمه با رد خبر اعتصاب كارگران سد گلمندره اين شهرستان در فضاي مجازي گفت: تجمع و اعتصابي ازسوي كارگران صورت نگرفته، و كارگران اين پروژه هم اكنون مشغول كارهستند.

اسماعيل مكرمي يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: تصويري كه از تجمع كارگران سد گلمندره در فضاي مجازي منتشر شده مربوط به هنگام ورود دست جمعي كارگران به محل كارشان است.
وي با اشاره به تعويق افتادن پرداخت حقوق كارگران سد گلمندره اين شهرستان افزود: پيگيري حقوق و مطالبات حق كارگران است و در اين خصوص با آنان صحبت كرده ايم و تاحدودي مشكل برطرف شده است.
سرپرست فرمانداري گرمه اظهار كرد: 2 نماينده از كارگران اين پروژه روز شنبه با حضور در فرمانداري اين شهرستان درخواستي براي پيگيري پرداخت مطالباتشان تحويل دادند كه ما نيز پيگير آن هستيم و در همين رابطه فردا جلسه اي در اداره كار شهرستان تشكيل خواهد شد.
مكرمي افزود: در اين جلسه پيگير مي كنيم كه بخشي از مطالبات كارگران پرداخت شود.
به گزارش ايرنا صبح امروز تصويري از تجمع و اعتصاب كارگران سد گلمندره شهرستان گرمه در فضاي مجازي استان منتشر شد كه علت آن پرداخت نشدن حقوق هفت ماهه كارگران اين پروژه اعلام شده بود.
سد گلمندره در شمال غربي شهرستان گرمه در روستاي چشمه‌خان و منطقه گلمندره شهرستان گرمه واقع شده است.
شهرستان گرمه با مساحت 2407 كيلومتر مربع در غرب خراسان شمالي واقع شده و پل ارتباطي خراسان شمالي با استان هاي سمنان و گلستان است .
/7189/3007/6042

سرخط اخبار استان‌ها