۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶
کد خبر: 82840446
T T
۰ نفر

آغاز رقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني كشور در رشت

۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶
کد خبر: 82840446
آغاز رقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني كشور در رشت

رشت - ايرنا - دور رفت مسابقات تنيس روي ميز قهرماني ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور از روز پنجشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين دوره از رقابت ها ، 90 ورزشكار در قالب تيم هاي تنيس روي ميز نفت و گاز گچساران ، بانك رفاه كرمان ، مناطقه نفت خيز جنوب( 2 تيم)، هيات كرمان ، گيلان ، لرستان ، كردستان ، قم و قزوين حضور دارند.
تيم هاي شركت كننده در اين دوره از رقابت ها به صورت دوره اي و تيمي در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت با هم به رقابت مي پردازند.
در بازي هاي انجام شده از روز اول اين رقابت ها نيز تيم تنيس روي ميز كردستان با نتيجه پنج بر صفر برابر تيم تنيس روي ميز بانك رفاه كرمان به برتري رسيد و تيم هيات قزوين با نتيجه مشابه پنج بر صفر، هيات قم را شكست داد.
در ديگر ديدار برگزار شده از روز اول اين رقابت ها ، تيم هاي تنيس روي ميز نفت و گاز گچساران و هيات كرمان رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم نفت و گاز گچساران با نتيجه پنج بر صفر حريفش را شكست داد.
دور رفت رقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور ، به مدت دو روز در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت ادامه خواهد يافت.
دور برگشت اين دوره از مسابقات نيز از 15 اسفندماه در تهران برگزار مي شود و در نهايت سه تيم برتر مجموع مسابقات رفت و برگشت ، به رقابت هاي تنيس روي ميز ليگ برتر كشور صعود مي كنند.
7285/2007

سرخط اخبار استان‌ها