۳ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۰۱
کد خبر: 82804900
T T
۰ نفر
رسيدگي به بيش از هشت هزار پرونده در تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان

زاهدان - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان گفت: هشت هزار 89 فقره پرونده در 10 ماهه نخست امسال در اين نهاد مورد رسيدگي قرار گرفت.

حيدر ميرزايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: متخلفان اين پرونده ها به 336 ميليارد و 605 ميليون ريال جزاي نقدي در حق دولت و شاكيان خصوصي محكوم شده اند.
وي افزود: در حوزه قاچاق سه هزار و 405 فقره پرونده وارده داشته ايم كه اين آمار خود نشان از حجم بالاي قاچاق در سيستان و بلوچستان است.
وي ادامه داد: با برنامه ريزي هاي انجام شده به ويژه نشست با دستگاه هاي مشترك و اجراي طرح هاي گوناگون سعي شده تا با رويكرد پيشگيرانه با اين پديده شوم مبارزه و مقابله شود.
وي بيان كرد: علاوه بر برخورد قضايي، انجام اقداماتي در حوزه هاي فرهنگي به منظور كاهش قاچاق كه از دغدغه هاي مهم رهبر معظم انقلاب است اهميت زيادي دارد.
وي تصريح كرد: تعزيرات حكومتي به عنوان يك دستگاه شبه قضايي سه حوزه قاچاق كالا و ارز، بهداشت دارو درمان، دامپزشكي، كالا و خدمات به ايفاي نقش مي پردازد.
مديركل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان گفت: رسيدگي پيشگيرانه به پرونده هاي قاچاق كالا و ارز از اولويت ها و دغدغه هاي اصلي اين نهاد است.
به گزارش ايرنا با توجه به شرايط سيستان و بلوچستان از جمله همجواري با 2 كشور افغانستان و پاكستان قاچاق سوخت همواره در مناطق مرزي اين استان انجام مي شود.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهاني ** انتشار دهنده: اكبر نوري
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامي «اخبار ايرنا سيستان و بلوچستان» دنبال كنيد. @irnazahedan

سرخط اخبار استان‌ها