۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۲۲:۴۰
کد خبر: 82760310
T T
۰ نفر
استاندار: مازندران به مديريت يكپارچه و توسعه محور نياز دارد

نوشهر - ايرنا - استاندار مازندران بر ضرورت رفع تبعيض ها و تفاوت ها در استان تاكيد كرد و گفت : براي كاهش عقب ماندگي ها و مشكلات ، مازندران به مديريت يكپارچه و توسعه محور نياز دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، محمد اسلامي شامگاه دوشنبه در نهمين جلسه شوراي اداري شهرستان تنكابن افزود : هر الگويي كه براي توسعه در استان انتخاب مي شود ، بايد بر اساس ضوابط تعريف شده و مطالعات آمايش سرزميني باشد تا نتيجه مطلوب حاصل شود.
وي با بيان اينكه نيازمند كارآمد سازي نظام مديريت در كشور هستيم ، اظهار داشت : داشتن دستگاه دولتي هدف نيست بلكه هدف خدمت رساني به مردمي است كه براي اين نظام جانفشاني كرده اند.
** حذف تمركزگرائي ، مقابله با فساد
اسلامي خاطر نشان كرد : تخلف ها در مازندران بسيار بالاست و متاسفانه در اين زمينه رتبه نخست كشوري را دارا هستيم و همين مسئله سبب ايجاد فساد و بي اعتمادي مردم به دستگاه هاي اجرايي و مديران شده است.
وي با اشاره به اينكه تمركزگرايي در دستگاه ها بايد حذف شود ، تصريح كرد : در استان مداخله مديريتي زياد است و بايد يكي پس از ديگري اصلاح شود تا فضا براي كاركردن مهيا گردد.
استاندار مازندران جذب سرمايه گذار در استان را ضروري دانست و افزود : در سال هاي اخير برخي سرمايه گذارنماها وارد اين عرصه شده اند و تسهيلات كلان دريافت نموده اند و معلوم نيست در كجا هزينه كرده اند بايد مورد بررسي قرار گيرد.
اسلامي گفت : سرمايه گذار واقعي هيچگاه به دنبال خريد خودروي گران قيمت نيست و فرزندانش را به خارج از كشور نمي فرستد بلكه تمامي دارايي خود را در خدمت توليد و كسب و كار قرار مي دهد.
وي يادآور شد : سرمايه گذار از فضاي متشنج و مسائل سياسي به دور است و بايد براي جذب آنها اين فضا را تغيير داد و اعتمادسازي را آغاز نمود.
شهرستان 166 هزار نفري تنكابن در غرب مازندران واقع است.
استاندار مازندران صبح امروز براي مسايل غرب استان به اين منطقه سفر كرد و شركت در شوراي اداري تنكابن يك از برنامه هاي وي بود.
اسلامي كه كمتر از 40 روز از سكانداريش در استانداري مي گذرد ، اين دومين بار است كه به غرب مازندران سفر مي كند. وي در هفته نخست استانداريش هم براي بررسي معضل زباله به نوشهر و چند شهر غرب مازندران رفته بود.
استاندار مازندران در سفر روز دوشنبه خود علاوه بر شركت در جلسه شوراي اداري چند شهرستان ، از طرح هاي عمراني اين مناطق از جمله طرح توعسه فرودگاه رامسر بازديد كرد.
استاندار مازندران عصر امروز در رامسر با خانواده شهيد تاش موسي مدافع حرم ديدار كرد.
استاندار قرار است روز سه شنبه نيز علاوه بر ديدار با مردم در جلسه شوراي اداري شهرستان عباس آباد نيز شركت خواهد كرد.
خبرنگار : عليرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
1654/1602/7513/

سرخط اخبار استان‌ها