۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82750769
T T
۰ نفر

رقابت روح جشنواره تئاتركودك

۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82750769
رقابت روح جشنواره تئاتركودك

همدان - ايرنا - كارگردان 'سفر شادي' رقابتي برگزار شدن جشنواره تئاتر كودك ‌و نوجوان را نكته‌اي مثبت ارزيابي كرد و گفت: جشنواره‌اي كه رقابتي نباشد، روح ندارد.

به گزارش ايرنا از بيست و چهارمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان، محمدرضا مالكي گفت: رقابتي برگزار شدن جشنواره ميان گروه‌ها هيجان، شور و شوق به‌ وجود مي‌آورد حتي اگر مبلغ جايزه اندك باشد باز هم اين رقابت جشنواره را پوياتر مي‌كند.
'سفر شادي' از شهر تهران در بخش مسابقه تئاتر ايران بيست ‌و چهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك نوجوان حضور دارد.
اين نمايش قصه دختربچه‌اي به‌ نام شادي را روايت مي‌كند كه بيماري خاصي دارد، اين كودك از روند درمان خود نااميد شده است و گروه پزشكي بيمارستان تصميم مي‌گيرند او را درگير يك نمايش كنند و شادي قهرمان قصه‌هايي شود كه پزشكان براي او طراحي كرده‌اند كه بر سه محور شجاعت، لبخند و شادي و اميد استوار است.
شادي اين سه مساله را از دست داده است اما پس از آن‌كه ناخواسته در اين قصه‌ها بازي مي‌كند و قهرمان آن‌ها مي‌شود، درمي‌يابد كه اميد، شادي و شجاعت خود را دوباره به‌دست آورده است و در اين نمايش نوعي تئاتر درماني هم ديده مي‌شود.
'سفر شادي' در دومين روز جشنواره سه نوبت در سالن اصلي مجتمع فرهنگي‌سينمايي شهيد آويني شهر همدان روي صحنه رفت و با استقبال چشمگير تماشاگران همراه بود.
بيست‌ وچهارمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك‌ ونوجوان تا 15 آذرماه در شهر تاريخي همدان برگزارمي‌شود.
2087/7527
خبرنگار: زهرا زارعي** انتشاردهنده: زهرا پيرنيا

سرخط اخبار استان‌ها