۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85478039
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طعم شیرین آزادی برای سه زندانی در همدان با کمک آزاده دفاع مقدس

همدان- ایرنا- مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک آزاده دفاع مقدس با کمک سه میلیارد ریالی سه زندانی جرائم غیر عمد را از زندان‌های این استان آزاد کرد.

یداله روحانی منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افراد آزاد شده از زندان شامل یک زندانی زن و ۲ زندانی مرد هستند که با کمک این آزاده سرافراز به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: مجموع بدهی این افراد ۶ میلیارد ریال بود که به واسطه ضمانت، صدور چک و ناتوانی در تامین آن راهی زندان شده بودند.

روحانی منش عنوان کرد: مابقی بدهی زندانیان با گذشت شاکیان، کمک ستاد دیه و پرداخت تسهیلات تامین و پرداخت شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا اول اردیبهشت، ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد با حمایت ستاد دیه استان، از حریم زندان‌های استان همدان آزاد شده اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، آزادی زندانیان با بدهی کمتر از ۲ میلیارد ریال آغاز شده است و تعدادی نیز از شامل حال این فرصت شده اند.

وی یادآوری کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می شود.

روحانی منش اضافه کرد: شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha