۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۰۳
کد خبر: 82737903
T T
۰ نفر
پاسداري از حريم ولايت رسالت محوري سپاه و بسيج است

اراك - ايرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مركزي گفت: پاسداري از حريم ولايت فقيه و صيانت از ارزش هاي ناب انقلاب اسلامي رسالت محوري سپاه پاسداران و شجره طيبه بسيج است.

به گزارش ايرنا، سردار محسن كريمي روز سه شنبه در ديدار با فرماندهان پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت بسيج شهرستان خنداب به مناسبت هفته گراميداشت بسيج، افزود: سپاه پاسداران و بسيج برخاسته از متن ملت ايران و فرهنگ عاشورايي است و در همه عرصه ها حرف براي گفتن دارد.
وي ادامه داد: پاسداران و بسيجيان در نقاط مختلف كشور به عنوان پاسبانان اصلي نظام اسلامي وظيفه دارند ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام راحل را درك كرده و در راستاي گسترش گفتمان مترقي انقلاب گام هاي اساسي بردارند.
فرمانده سپاه روح الله استان مركزي بيان كرد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي جهان به 2 بلوك شرق و غرب تقسيم شده بود اما الگوي حكومتداري ديني در ايران همه محاسبات جهان را بر هم زد و گفتمان استقلال و آزادي در جهان طنين انداز شد.
وي با بيان اينكه اساس و ستون استكبار جهاني با انقلاب اسلامي ويران شده است، اظهار كرد: جنگ استكبار با ملت ايران بر سر نفت، سلاح هسته اي و يا موشك نيست، آنان با گفتمان انقلاب اسلامي مشكل دارند و دشمنيشان با ملت ايران پايان ندارد.
سردار كريمي با اشاره به تحريم سپاه پاسداران از سوي آمريكا گفت: اين اقدام ايالات متحده تحريم يك نهاد و دستگاه خاصي نيست بلكه تحريم يك ملت است چرا كه سپاه برآمده از ملت است و همواره پشتيبان منافع آحاد جامعه است.
29 آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسيج نامگذاري شده است.
نيروي بسيج پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان امام خميني(ره) تشكيل شد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفي مجللي***انتشاردهنده:مژگان حيدري

سرخط اخبار استان‌ها