آلومینیوم در یک قدمی فینال جام حذفی/ مس رفسنجان حریف اراکی‌ها در نیمه‌ نهایی

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف چادرملو اردکان رفت که رضا جبیره در دقیقه ۱۱۹ بازی گل برتری تیمش را به ثمر رساند و اراکی‌ها را به نیمه نهایی جام رساند.

به گزارش ایرنا، شاگردان سید مجتبی حسینی اگر در بسیاری از دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند اما نتوانستند از فرصت‌های بدست آمده استفاده کنند و اگر رضا جبیره در دقیقه ۱۱۹ نیز فرصت گلزنی را از دست داده بود کار به ضربات پنالتی کشیده می‌شد.

آلومینیوم یک قدم تا فینال جام حذفی/ مس رفسنجان حریف اراکی‌ها در نیمه‌ نهایی

در مقابل تیم چادرملو که در لیگ آزادگان عملکرد خوبی داشته و با ۶۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد با استفاده از امتیاز میزبانی سعی در مدیریت و حفظ نتیجه مساوی در بازی را داشت تا شاید بتواند آلومینیوم را در ضربات پنالتی مغلوب کند که در نهایت رضا جبیره در دقیقه ۱۱۹ بازی موفق به گلزنی برای آلومینیوم شد تا باعث شود تمام تمرکز اردکانی‌ها به بازی‌های آخر لیگ آزادگان و تلاش برای صعود به لیگ برتر باشد.

چادرملو در بازی مقابل آلومینیوم با توجه به حضور پرشور هوادارانش با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کرد اما در نیمه اول بازی نتوانستند فرصت گلزنی خوبی روی دروازه آلومینیوم ایجاد کند حتی تیم آلومینیوم اراک با توجه به تجربه بالای بازیکنانش این شانس را داشت که در دقیقه نهم صاحب یک ضربه پنالتی شود اما تصمیم بحث برانگیز داور بازی شرایط را تغییر داد.

در نیمه دوم بازی هم بازیکنان چادرملو نتوانستند فرصت گلزین روی دروازه حریف ایجاد کنند و در مقابل آلومینیوم هم نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند تا اینکه بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه بازی هم هر ۲ تیم نتوانستند حملات زهرداری روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و در شرایطی که بازیکنان ۲ تیم خود را برای صف‌آرایی برای ضربات پنالتی آماده می‌کردند، رضا جبیره در دقیقه ۱۱۹ بازی با ضربه سر موفق شد گل برتری آلومینیوم را به ارمغان بیاورد و این تیم را راهی مرحله بعد کند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک حالا با شکست چادرملو که چندان هم راحت نبود کار سختی در پیش دارد چرا که هواداران هم از این تیم انتظار قهرمانی جام حذفی را دارند و هم می‌خواهند تیمشان در جدول لیگ برتر نیز جایگاهی به مراتب‌ بهتر از جایگاه کنونی داشته باشد.

چادرملو اردکان با سرمربی‌گری سعید اخباری و بازیکنان امیرحسین آسیابان‌پور، اتابک زارعی، محمد بختیاری، علی رستمی، امیرحسین خدامرادی، محمدابراهیم رضازاده، مصطفی ناصری، مصطفی ناصری، سیدمحمدرضا حسینی، سیدسجاد آقایی و محمد بلبلی مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت.

سید مجتبی حسینی نیز تیمش را با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

آلومینیوم یک قدم تا فینال جام حذفی/ مس رفسنجان حریف اراکی‌ها در نیمه‌ نهاییدر دیگر مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال سپاهان مقابل ملوان پیروز شد، گل‌گهر سیرجان هوادار را شکست داد و مس رفسنجان هم تراکتور را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید:

صعود سپاهان به نیمه نهایی با حذف ملوان؛ گام بلند طلایی‌پوشان برای پنجمین جام

آرزوی های برباد رفته تراکتور و صعود مس رفسنجان

صعود پرگل گل‌گهر به نیمه نهایی؛ جام حذفی به کام سیرجانی‌ها

بر این اساس تیم‌های سپاهان، گل‌گهر، آلومینیوم و مس رفسنجان به نیمه نهایی صعود کردند و با توجه به انجام قرعه‌کشی از قبل حالا برنامه نیمه نهایی هم مشخص است.

در نیمه نهایی جام حذفی تیم‌های سپاهان و گل‌گهر باید با هم مسابقه بدهند و آلومینیوم اراک هم با مس رفسنجان تقابل می‌کند و با توجه به میزبان بودن سپاهان و گل‌گهر در یک چهارم نهایی و همچنین میهمان بودن آلومینیوم و مس در این مرحله میزبان هر ۲ مسابقه باید با قید قرعه مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha