۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82737355
T T
۰ نفر
300 بسته آموزشي به دانش آموزان شهرستان خاتم اهدا شد

يزد - ايرنا - همزمان با گرامي داشت هفته بسيج با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج خاتم و تعدادي از مسئولان محلي، 300 بسته آموزشي ميان دانش آموزان مدارس حوزه شهري و روستايي شهرستان توزيع شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج خاتم در آيين توزيع طرح بسته هاي آموزشي گفت: دانش آموزان سربازان آينده ايران اسلامي هستند، بايد با درس خواندن و آموزش علم به عنوان بسيجي الگو باشند و در عرصه هاي مذهبي، فرهنگي و اجتماعي تلاش كنيد.
سرهنگ پاسدار حسين آزادي نژاد، هدف از اجراي اين طرح را ترويج فرهنگ و نقش بسيج در بين دانش آموزان عنوان كرد و افزو: جوانان و نوجوانان دانش آموز بسيجي در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و ديگر عرصه ها نقش ممتاز و موثري داشته اند كه هرگز از خاطره ها محو نخواهد د.
وي يادآور شد: علم، ايمان، اخلاص، تعهد، بصيرت، ايثار، فداكاري و استكبار ستيزي از ويژگي ها و اركان فعاليت بسيج دانش آموزي است كه حضور نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابي بر گرد آرمانها و ارزش هاي انقلاب سبب شكل گيري اين نهضت عظيم انسان ساز شده است.
مراسم يادشده با همكاري اداره آموزش و پرورش خاتم در مدرسه جيحون هرات و در روستاهاي چاه منج، اسلام آباد و چاه ابوالفضل برگزار شد.
در سال جاري افزون بر چهار هزار دانش آموز در 200 كلاس درس و حدود 50 واحد آموزشي مشغول تحصيل هستند.
هرات مركز شهرستان خاتم در فاصله 240 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7534/ 2047 خبرنگار: شهلا حيدري** انتشار: عباسقلي اشكورجيري
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها