۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۶:۵۲
کد خبر: 82735830
T T
۰ نفر
ادامه سریال رسوایی اخلاقی سیاستمداران آمریكایی

تهران – ایرنا – در ادامه رسوایی های اخلاقی سیاستمداران آمریكایی، سناتور پیشین ایالت اوكلاهاما كه متهم به بهره برداری جنسی از كودكان بود، به جرم خود اعتراف كرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبری دهیل،«رالف شرتی» سناتور پیشین ایالت اوكلاهامای آمریكا اتهام بهره برداری جنسی از كودكان را پذیرفت.
او در دادگاه متهم به پیشنهاد پول به یك پسر 17 ساله در ازای استفاده جنسی شده بود و سه اتهام دیگر نیز در همین رابطه داشت.
براساس این گزارش، دادستانی فدرال آمریكا با پذیرش جرم اصلی از سوی این سناتور پیشین، از سه اتهام دیگر او چشم پوشی خواهد كرد.
مجازات بهره برداری جنسی از كودكان در آمریكا از 10 سال تا حبس ابد است و حكم شورتی سال آینده میلادی اعلام خواهد شد.
سریال رسوایی های اخلاقی سیاستمداران و ستاره های سینمایی در آمریكا در ماه های اخیر به مهم ترین اخبار رسانه ها بدل شده است.
یك بازیگر هالیوود جرج بوش پدر رئیس جمهوری پیشین آمریكا را متهم كرد كه چهار سال پیش به او دست درازی كرده و الفاظ زشتی به كار برده است. بوش از این بازیگر عذرخواهی كرد.
همچنین بسیاری از كارگردانان و بازیگران مطرح هالیوود از سوی بازیگران زن متهم به بدرفتاری و سوء استفاده جنسی با اهداف مختلف از جمله در مقابل موقعیت های خوب شده اند.
در هفته گذشته سه زن «روی مور» نامزد سنای آمریكا از ایالت آلاباما را متهم به سوء استفاده جنسی از آن ها كردند.
رسوایی مور به حدی بود كه بسیاری از هم حزبی های او در سنا از جمله میچ مك كانل رهبر جمهوریخواهان سنا و جان مك كین سناتور ارشد خواستار كنار كشیدن وی از انتخابات شدند.
شبد**9416**1010
مترجم: علیرضا آقازاده**انتشار:حسن معظمی

سرخط اخبار جهان