۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱
کد خبر: 82724692
T T
۰ نفر
واژگوني خودرو در محور سرابله چهار مصدوم بر جاي گذاشت

ايلام - ايرنا - رئيس پليس راه ايلام گفت: در سانحه واژگوني خوردو ام وي ام در محور سرابله به سمت چهارمله، بامداد امروز پنجشنبه 18 آبان چهار نفر مصدوم شده كه بلافاصله به بيمارستان منتقل شدند.

سرهنگ رضا همتي زاده در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: خودرو ام وي ام بدليل عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي از جاده منحرف و واژگون شد.
سرهنگ همتي زاده با بيان اينكه در اين ايام حجم ترافيك در جاده هاي ايلام سنگين است، افزود: به رانندگان توصيه مي شود در اين ايام هشدارهاي پليس را جدي بگيرند و با صبر و حوصله رانندگي كنند.
وي تاكيد كرد: گشت هاي پليس راه با دقت بر رفتار رانندگان در جاده هاي استان نظارت دارند و با رانندگان متخلف برخورد قانوني خواهند داد.
سرهنگ همتي زاده از رانندگان خواست: با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي، پرهيز از سرعت غير مجاز و همچنين استراحت لازم سفر بي خطري را براي خود و همراهان زائران داشته باشند.
به گزارش ايرنا، با توجه به موج بازگشت زائران از طريق مرز بين المللي مهران هم اكنون حجم تردد در جاده هاي استان ايلام سنگين و روان است و مسير تردد زائران از مهران تا سه راهي سرابله يكطرفه شده است.
مرز بين المللي مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عاليات از ابتداي ماه صفر تاكنون ميزبان بيش از 50 درصد زائران اربعين بوده است.
بر اساس تجربه سال هاي گذشته تعدادي از زائران 2 مرز شلمچه و چذابه نيز مرز مهران را براي بازگشت خود انتخاب مي كنند و برآورد مي شود حدود 60 درصد زائران ار طريق مرز مهران به كشور بازگردند.
خبرنگار: ليلي خاكي**انتشاردهنده:شهريار حيدري فر
7180/6034

سرخط اخبار استان‌ها