۴ آبان ۱۳۹۶، ۹:۵۹
کد خبر: 82708934
T T
۰ نفر
استاندار: توسعه گلستان به كمك همه گروه های سیاسی نیازمند است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت كه برای توسعه استان امروز دست تمامی گروه های سیاسی را به گرمی می فشاریم چرا كه در اصول همه در سایه نظام جمهوری اسلامی هستیم و با كسی مشكل نداریم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از استانداری، سید مناف هاشمی در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان، اظهار كرد: با دوری از اختلافات كوچك همه باید در مسیر توسعه استان گام برداریم و ضمن بهبود زیرساخت ها، زمینه رشد گلستان را فراهم آوریم.
استاندار گلستان همچنین در دیدار با اعضای شاخه استان گلستان حزب اعتدال و توسعه با تاكید بر نقش احزاب در فعالیت های سیاسی و اجتماعی، ابراز امیدواری كرد با همدلی و همكاری احزاب روند توسعه استان تسریع شود.
وی افزود: مشاركت، همدلی و تدبیر می تواند زمینه پیشرفت را فراهم آورد و باید در صحنه های مختلف حضور مردم را جدی گرفت و برای آنان نقش سازی كرد.
هاشمی بعداز ظهر سوم آبان همچنین در دیدار با مشاوران حوزه استاندار ضمن تقدیر از خدمات حسن صادقلو استاندار سابق گلستان، اظهار كرد: باید تلاش كنیم در دوران خدمت از تجربه گذشتگان استفاده كنیم و به اقدامات خوب و شایسته ارج بگذاریم.
وی با تاكید بر جایگاه مشورت در تمامی امور تصریح كرد: با استفاده از مشاوره مناسب، تصمیم گیری دقیق به درستی صورت می پذیرد و حركت در مسیر توسعه شتاب می گیرد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا

سرخط اخبار استان‌ها