۱ آبان ۱۳۹۶، ۸:۰۷
کد خبر: 82705022
T T
۰ نفر
كاروان موتورسوار سوداگران مرگ در قلعه گنج منهدم شد

جيرفت - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب شهرستان قلعه گنج از انهدام كاروان موتورسوار سوداگران مرگ در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين درگيري مسلحانه 52 كيلوگرم هروئين و 478 كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد.

سجاد افشارمنش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران نيروي انتظامي قلعه گنج طي درگيري و عمليات 2 ساعته در ارتفاعات قلعه گنج - منوجان - بشاگرد با سوداگران مرگ 52 كيلوگرم هروئين، 478 كيلوگرم ترياك، سه قبضه سلاح جنگي و شكاري، مقاديري مهمات و 11 دستگاه موتورسيكلت را كشف و ضبط كردند.
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه داد: در اين درگيري هفت نفر از قاچاقچيان دستگير شدند كه هم اكنون در حال بازجويي قرار دارند.
وي بيان كرد: طي اين عمليات ماموران انتظامي قلعه گنج با پايش‌ هاي دقيق و تخصصي و اشراف اطلاعاتي اعضاي يك باند مسلح از حاملان مواد مخدر را كه از مناطق سخت گذر دهستان مارز به صورت مسلحانه و با استفاده از 11 دستگاه موتورسيكلت اقدام به جابه جايي مواد مخدر به استان هرمزگان و شهرستان ميناب مي كردند را شناسايي و دستگير كردند.
افشارمنش تصريح كرد: به دليل موقعيت خاص منطقه‌اي و همجواري با استان سيستان و بلوچستان و در راستاي مبارزه با پديده خانمان سوز مواد مخدر، قاچاقچيان مواد مخدر در اين شهرستان به طور مداوم مورد رصد و پايش قرار مي‌ گيرند.
وي گفت: دستگاه قضايي و نيروي انتظامي شهرستان قلعه گنج با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط شهرستان پهناور اجازه نمي‌ دهند قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت در هيچ نقطه‌ اي از شهرستان احساس امنيت و آرامش كنند.
مركز شهرستان قلعه گنج در 420 كيلومتري جنوب كرمان واقع است.
خبرنگاران: اديب حيدري و هادي شفيعي مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسني*
7450/9875/3029

سرخط اخبار استان‌ها