۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۳
کد خبر: 82688271
T T
۰ نفر
حضور تيم هندبال بانوان هدف پويان قم در ليگ برتر قطعي شد

قم- ايرنا- مدير رسانه اي تيم هندبال هدف پويان قم گفت: اين تيم از كناره گيري از ليگ برتر منصرف شده و در سال جاري نيز با وجود مشكلات زياد در رقابت هاي ليگ برتر حضور خواهد داشت.

حامد اسماعيلي شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطرنشان كرد: 2 بازيكن ملي پوش اين تيم نيز با تيم هاي استان هاي ديگر مذاكره كرده و به توافق رسيدند و در صورتي كه تا روز دوشنبه هفته جاري ما نتوانيم مبلغ مورد نياز آنها را تامين كنيم، از تيم جدا مي شوند.
وي با اشاره به وضعيت سرمربي اين تيم گفت: سرمربي تيم نيز به زودي از سوي باشگاه انتخاب خواهد شد و مشخص نيست كه زهرا احمدي نيا امسال سرمربي اين تيم باشد يا خير.
همچنين باشگاه هدف پويان قم امروز در اطلاعيه اي رسمي اعلام كرد: هدف پويان طي 2 سال اخير به سختي و با حداقل اعتبار و بدون حامي مالي در ليگ برتر كشور حاضر بوده و با ايثار عوامل خود توانسته در ليگ برتر حضوري آبرومند داشته باشد.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: با اين وجود، ما براي حضور در فصل جديد ليگ برتر با مشكلات جدي مالي در مورد حفظ بازيكنان تاثيرگذار خود و تقويت تيم مواجه بوده ايم. بر اين اساس حفظ بازيكنان ملي پوش ما بدون اين كه دستمزدي به آن ها پرداخت شود مقدور نبوده و بديهي است جذب بازيكنان جديد نيازمند بودجه اي اندك، اما در حال حاضر كمياب و غير قابل دسترس است.
اطلاعيه حاكي است: باشگاه هدف پويان با توجه به مشكلات مالي از يكسو و تاكيد اداره ورزش و جوانان قم بر ادامه فعاليت در ليگ برتر - به هر نحو و با هر شرايط مالي - بازيكنان ملي پوش اين تيم هدف پويان را ترك مي كنند و هدف پويان پروژه جذب بازيكنان جديد را تعليق كرده و با باقي مانده نفرات و منتخبي از بازيكنان تيم جوانان خود در ليگ برتر حضور خواهد يافت.
در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به شرايط كنوني، جدايي بازيكنان و ناتواني در جذب بازيكن، هدف پويان بدون توجه به هر نتيجه اي وارد ليگ برتر خواهد شد و حضور در ليگ برتر و كسب تجربه بازيكنان جوان، هدف اين تيم است و نه كسب نتيجه.
تيم هندبال هدف پويان بانوان قم سال گذشته مقام چهارم ليگ برتر كشور را كسب كرده بود. مسابقات از 27 مهرماه سال جاري آغاز خواهد شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمينان ** انتشار: رضا عليمحمدي

سرخط اخبار استان‌ها