۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۶
کد خبر: 82675477
T T
۰ نفر
رازگم شدن پسر جوان با فوت پدر در زرنديه برملا شد

اراك - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت: رازگم شدن پسر جواني بعد از گذشت چهار سال، با فوت پدر خانواده در زرنديه برملا شد.

به گزارش روز يكشنبه پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدرضا روشندل گفت: سال 1392 گم شدن پسر 27 ساله اي به پليس آگاهي شهرستان اعلام و با ثبت مشخصات در سامانه پليس، پرونده اي در اين خصوص تشكيل شد كه بعد از گذشت چند سال هيچ اطلاعي از سرنوشت او به دست نيامد.
وي اظهار كرد: درمراحل رسيدگي به اين پرونده و بعد از مدتي از فوت پدر خانواده، اطلاعاتي از قتل فرد مفقودي به دست آمد و بلافاصله تحقيقات تخصصي كارآگاهان از اعضاي خانواده آغاز شد.
فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت: در مراحل بازجويي اعضاي خانواده مشخص شد كه پسر جوان خانواده به علت اعتياد، با پدرش درگيري داشته و توسط پدر خانواده به قتل رسيده و در حياط منزل دفن مي شود.
سرهنگ روشندل افزود: بعد از گذشت چند سال و بعد از فوت پدر با توجه به رفتار مشكوك او و گريه و زاري كه در گوشه اي از حياط منزل داشته، ديگر اعضاي خانواده به رفتار او مشكوك و بعد از فوتش در كند و كاو حياط منزل با آثار جسد برادرشان روبرو مي شوند.
وي افزود: با هماهنگي مقام قضايي جسد مقتول براي تحقيقات بيشتر به پزشكي قانوني ارسال شد و مراحل رسيدگي به پرونده همچنان ادامه دارد.
شهرستان زرنديه با مركز شهر مامونيه يكي از شهرستان هاي استان مركزي و در 3۰ كيلومتري ساوه قرار دارد.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهيمي***انتشاردهنده: حسين مهدي زاده

سرخط اخبار استان‌ها