۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶
کد خبر: 82673007
T T
۰ نفر
ياوه گويي هاي ترامپ ناشي از مقاومت و قدرت ملت ايران است

گنبدكاووس - ايرنا - امام جمعه گنبدكاووس درشرق گلستان با اشاره به سخنان رئيس جمهوري آمريكا درسازمان ملل، مي گويد كه اين ياوه گويي هاي ترامپ ناشي از مقاومت، ايستادگي و قدرت ملت ايران و شهيدان آن است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين محمود ترابي روز جمعه در مراسم رژه نيروهاي مسلح مستقر در گنبدكاووس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: ملت ايران، مقاومت و ايستادگي در برابر ظالم را از امام حسين (ع) و نهضت عاشورايي آن امام همام ياد گرفته است.
وي بابيان اينكه ادبيات انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ملت ايران ريشه درنهضت امام حسين (ع) دارد، اظهار داشت: درسايه پيروي ازنهضت عاشورايي اباعبدالله الحسين(ع)، انقلاب اسلامي ايران به شجره طيبه اي تبديل شده كه همه ملت هاي مظلوم جهان از ميوه آن استفاده مي كنند.
حجت الاسلام ترابي اضافه كرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سراسر افتخار ملت ايران و رزمندگان آن است زيرا ملت با درسي كه از قيام امام حسين (ع) ياد گرفت در برابر ظلم استكبار ايستاد و آنان را تحقير كردند.
وي همچنين با اشاره به وحدت، انسجام و مهرباني بين حاكمان، مسئولان و نيروهاي مسلح و مردم در سطح ملي، استاني و شهرستاني، تصريح كرد: امروز همه مسئولان بايد با پيروي از مسير عزت امام راحل، شهيدان و رهبري كه همان مسير امام حسين (ع)، قرآن، اسلام و پيامبر (ص) است، در برابر دشمنان بايستند و به مردم خدمت نمايند.
امام جمعه گنبدكاووس همچنين با تسليت فرارسيدن ماه محرم، برلزوم برگزاري باشكوه محافل عزاداري سرور و سالار شهيدان، حضرت امام حسين (ع) تاكيد كرد و گفت: هرچه اين محافل باشكوهتر برگزار شود، ريشه درخت اسلام، دفاع و جهاد مستحكم تر مي شود.
به گزارش ايرنا، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گنبدكاووس نيز در اين مراسم با تبريك فرارسيدن هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي، گفت: در اين هفته افزون بر يكصد برنامه فرهنگي، اجتماعي و سياسي پيش بيني شده كه باهمكاري ادارات و نهادهاي مختلف اين شهرستان اجرا مي شود.
سرهنگ دوم پاسدار علي لشكر بلوكي همچنين به شعار هفته دفاع مقدس امسال يعني من انقلابي ام نيز اشاره كرد و با برشمردن برخي شاخص هاي انقلابي بودن و انقلابيگري در كلام رهبري انقلاب از جمله ايستادگي و ثبات در اصول انقلاب، استكبار سيتزي و تقويت روحيه انقلابيگري با خدمت به مردم، بر لزوم تلاش همه مسئولان و مردم براي تحقق اين شاخص ها تاكيد كرد.
به گزارش ايرنا، در پايان اين مراسم كه جمع زيادي از مردم گنبدكاووس نيز حضور داشتند، نيروهاي مسلح حاضر در ميدان و يگان هاي زرهي و موتوري آنان از مقابل جايگاه رژه رفته و قدرت و اقتدار خود را به نمايش گذاشتند.شهرستان مرزي گنبدكاووس با 350 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار : علي لكزانوري ** انتشار دهنده: تاج محمد شيري

سرخط اخبار استان‌ها