۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82655225
T T
۰ نفر

3 كشته و 4 مجروح در تصادفات جاده‌اي خراسان شمالي

۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۰
کد خبر: 82655225
3 كشته و 4 مجروح در تصادفات جاده‌اي خراسان شمالي

بجنورد- ايرنا- رئيس پليس راه خراسان شمالي گفت: وقوع 2 فقره تصادف در جاده هاي استان دوشنبه شب سه كشته و چهار مجروح بر جاي گذاشت.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه پليس راه، سرهنگ عليرضا حسين زاده گفت: تصادف يك دستگاه خودروي سواري دنا با يك دستگاه خودروي سواري پرايد در محور فرعي بجنورد به سنخواست گزارش شد.
وي افزود: در اين سانحه 2 سرنشين پرايد، يك كودك 2 ساله و خانم 30 ساله به علت جراحات وارده در دم فوت و سه نفر از سرنشينان نيز مجروح شدند.
وي خاطرنشان كرد: بر اساس اعلام كارشناس پليس راه، علت اين حادثه تجاوز به چپ از سوي راننده خودروي دنا بوده است.
سرهنگ حسين زاده گفت: يك فقره تصادف منجر به وفت نيز در كيلومتر پنج جاده بجنورد به آشخانه رخ داد كه در اين سانحه هم متاسفانه سرنشين پرايد در بيمارستان به علت جراحات وارده فوت و راننده آن نيز مجروح شد.
وي افزود: برابر اعلام كارشناسان پليس ‌راه، علت اين تصادف هم بي احتياطي راننده پرايد و برخورد پرايد از عقب به كاميون بوده است.
رئيس پليس راه خراسان شمالي اظهار كرد: به رانندگان توصيه مي شود در هنگام رانندگي در محورهاي فرعي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه حين رانندگي خود داري كنند و در مواقع خستگي و خواب آلودگي استراحت كنند تا شاهد چنين حوادث ناگواري نباشيم.
به گزارش ايرنا، در حوادث رانندگي جاده اي خراسان شمالي طي پنج ماه نخست امسال 116 نفر جان خود را از دست داده اند.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
7185/ 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها