۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۰۷
کد خبر: 82651668
T T
۰ نفر
جابجايي استاندار در شرايط كنوني به نفع لرستان نيست

خرم آباد - ايرنا - يكي از نمايندگان مردم خرم آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي گفت: جابجايي استاندار در شرايط كنوني بيش از آنكه يك فرصت براي استان باشد يك تهديد محسوب مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا محمد بيرانوندي ظهر جمعه در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار كرد: اطلاعي از ماندن و يا رفتن استاندار ندارم و اگر قرار بر تغيير استاندار باشد مطمئنا استاندار بعدي نيز به زمان و هزينه نياز دارد لذا بايد گفت كه لرستان در اين خصوص بيشترين ضربه را متحمل خواهد شد.
وي با بيان اينكه در خدمت رساني به مردم گرايشات سياسي مسئولان و مديران اهميتي ندارد افزود: اطلاح طلب و اصولگرا هر 2 چشم و گوش مردم هستند و هرگز نبايد فراموش كنيم كه قبل از همه اين القاب و گرايشات سياسي و جناحي همه ما مسلمان و سرباز نظام مقدس جمهوري اسلامي هستيم.
بيرانوندي خطاب قرار دادن برخي از مسئولان تحت عنوان « مديران دوزيست» را اقدامي ناشايست خواند و گفت: تعدادي از مديران استان آنطور كه شايسته است كار نمي كنند لذا به آنها توصيه مي كنم كه خدمت خالصانه به مردم را بعنوان خط قرمز خود همواره مدنظر قرار دهند.
نماينده مردم خرم آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي در خصوص اقدامات صورت گرفته براي احداث سد بختياري نيز گفت: احداث اين سد در لرستان خير و بركات فراواني براي استان به همراه خواهد داشت اما بايد گفت كه مزاياي احداث اين سد در دوران ساخت به مراتب بيشتر از دوران اتمام طرح است زيرا اين طرح 11هزار نفر را درگير ساخت آن خواهد كرد.
وي در پايان از مذاكرات گسترده با چند سرمايه گذار خارجي خبر داد و اظهار كرد: بهتر است كه در يك زمان مناسب و پس از حصول توافقات در اين زمينه صحبت كنم اما مي توانم بگويم كه در صورت حصول توافق با اين سرمايه گذاران٬ لرستان در حوزه اقتصاد و گردشگري دستخوش تحولات و پيشرفت هاي بسيار گسترده اي خواهد شد.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزي**انتشاردهنده:محمد عليدوستي

سرخط اخبار استان‌ها