۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85481634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: نفر دهم مجمع نمایندگان برای توسعه استان هستم

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: من نفر دهم مجمع نمایندگان در دولت و مجلس خواهم بود و از همراهی نمایندگان برای پیشبرد برنامه های استان در سطح کشور استقبال خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت روز یکشنبه در دیدار با تعدادی از منتخبین مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری و همراهی نمایندگان و دستگاه اجرایی بر پیشبرد برنامه های استان، بیان کرد: پیگیری اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت ها و اتحاد عمومی و همکاری مشترک برای جذب سرمایه گذاران و برنامه های اجتماعی، ساختاری و رفتاری اساسی ترین مسائلی است که باید به صورت مشترک و با همکاری هم انجام شوند.

وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال و رفاه و آسایش اجتماعی مهم ترین رویکردهای دولت هستند که همراهی نمایندگان در تحقق آنها بسیار موثر خواهد بود.

استاندار تاکید بهره گیری از ظرفیت های مهم استان برای توسعه را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: زیرساخت های حوزه ی کشاورزی و بستر مناسب برای توسعه ی صنعتی در استان وجود دارد.

شفقت ادامه داد: بخشی از کار به دولت و اعتبارات تخصیصی مرتبط بوده و بخش مهم دیگر آن فکری و فرهنگی است که مستلزم اتحاد فکری در لرستان است.

در این جلسه که منتخبین مردم کوهدشت و رومشگان، سلسله و دلفان، دورود و ازنا، الیگودرز و بروجرد در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، این نمایندگان ضمن ابراز آمادگی برای حمایت از مجموعه ی دولت در لرستان برای پیشبرد برنامه ها، مهم ترین مطالبات و انتظارات حوزه های انتخابیه ی خود را تشریح کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha