۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۸
کد خبر: 82634957
T T
۰ نفر
بيستمين يادواره 9 تن از شهداي روستاي كوهساركنده نكا برگزار شد

ساري- ايرنا- بيستمين يادواره 9 تن از شهداي روستاي كوهساركنده شهرستان نكا بعد از ظهر پنجشنبه در مسجد اين روستا برگزار شد.

به گزارش ايرنا، مدير مركز ارتباطات و بين الملل حوزه هاي علميه در اين مراسم گفت: همه ما مديون خون شهدا هستيم چرا كه شهدا با خون خود به جامعه ما آبرو و حيثيت بخشيدند.
حجت الاسلام سيد مفيد حسيني كوهساري با بيان اينكه انقلاب و خون شهداي ما دين را در جهان احيا كرد، افزود: احياي دين اسلام در جاي جاي جهان به بركت خون شهدا و اين انقلاب است و اكنون بايد همه ما يك مبلغ براي دين اسلام در سراسر جهان باشيم.
وي ادامه داد: شما ملت با پيروزي انقلاب با رهبري امام راحل و ادامه آن با رهبري رهبر فرزانه، تنها اسلام و شيعه را احيا نكرديد بلكه دين توسط مقاومت شما و خون فرزندان شما در جهان احيا شده است.
حسيني كوهساري گفت: اكنون همه ما بر سفره پرنعمت شهدا نشسته ايم و بايد قدردان خون شهدا و ايستادگي خانواده هاي شهدا در طول تاريخ انقلاب، جنگ تحميلي و مدافعان حرم و وطن باشيم و در ادامه راه شهدا استوارتر از هميشه گام برداريم.
حجت الاسلام محمدحسن جمشيدي از آزادگان اين روستا و پدر شهيد هم گفت : عزت و آزادگي ما در گرو خون سرخ شهداست كه بايد در ادامه راه هم با عمل به وصاياي آنان ادامه يابد.
وي افزود : شهدا با خون خود آزادي و شرف را براي ما به ارمغان آوردند و ولايتمداري و شهادت طلبي مهمترين وظيفه ما در استمرار راه شهداست.
شهرستان نكا در شرق مازندران واقع شده است كه بيش از 430 شهيد تقديم انقلاب كرده است.
خبرنگار : مريم نظري ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7332/1654

سرخط اخبار استان‌ها