۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۵۳
کد خبر: 82629695
T T
۰ نفر
اقدام به سرقت شیر سیلندر علت نشت گاز كلر در دزفول اعلام شد

دزفول - ایرنا - فرماندار دزفول گفت:اقدام به سرقت شیر سیلندر گاز كلر از سوی یك فرد علت نشت گاز و ایجاد مشكل تنفسی برای شهروندان دزفول می باشد.

نشت گاز كلر از انبار تاسیسات شركت سهامی آبیاری خام دزفول شنبه شب موجب مسموم شدن 362 نفر شد.
بیش از 30 نفر از مصدومان این حادثه همچنان در بیمارستان های دزفول بستری هستند.
حبیب اله آصفی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:طبق بررسی اولیه این حادثه به علت دست كاری یك فرد جهت سرقت شیر سیلندر گاز كلر در انبار تاسیسات شركت سهامی آبیاری قدیم دزفول واقع در محدوده رودبند رخ داده است.
وی افزود:طبق شواهد و ظواهر این فرد سارق قصد سرقت شیر سیلندر گاز كلر را داشته كه به علت نشت گاز فرار كرده و باعث نشت گاز در بخش وسیعی از منطقه شد.
فرماندار دزفول ادامه داد:سه سیلندر در این انبار وجود داشته كه یكی از آنها دچار نشتی شده ولی به علت ابعاد این سیلندرها امكان انتقال و جابجایی آنها شب گذشته وجود نداشت لذا اقدام به تخلیه و امحاء موارد سوء شد و با تلاش ها و تهمیدات ویژه ای كه از دیشب تاكنون انجام شده عوامل سوء در حال امحا و انتقال می باشد .
آصفی گفت:باقی مانده آثار نیز تا اواخر امروز از منطقه خارج خواهد شد و منطقه به طور كامل ایمن خواهد شد ضمن اینكه در حال حاضر تردد شهروندان امكان پذیر است و مشكلی وجود ندارد.
صبح امروز رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی خوزستان تعداد افراد مصدوم ناشی از نشت گاز كلر در دزفول را 362 نفر اعلام كرد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه كردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

سرخط اخبار استان‌ها