۵ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۱۰
کد خبر: 82612291
T T
۰ نفر

7 پاكبان شهرداري بوشهر دچار گرما زدگي شدند

۵ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۱۰
کد خبر: 82612291
7 پاكبان شهرداري بوشهر دچار گرما زدگي شدند

بوشهر-ايرنا- مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري بندر بوشهر گفت: دريك هفته گذشته هفت پاكبان اين شهرداري به دليل رطوبت و دماي بالا دچار گرمازدگي شدند.

مسعود غلامزاده فر روز پنج شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: برخي از پاكبانان ياد شده با حضور در اورژانس و تزريق سرم تقويقي در بيمارستان و برخي نيز با همكاري مردم مشكل گرما زدگي آنها برطرف و به محل كار خود برگشتند.
وي بيان كرد: با توجه به رطوبت و گرماي بالا در شهر بوشهر از شهروندان انتظار مي رود با پاكبانان همكاري بيشتري كنند تا آنها در اين روزها شرايط كاري راحت تري را پشت سر بگذارند.
غلامزاده فر تاكيد كرد: به منظور كاهش آثار گرما در پاكبانان ساعت كاري آنها كه پيش از آن شش صبح تا 12 ظهر بود به چهار تا 10 صبح تغيير كرده و اين تغيير ساعت براي كارگران لايه روب نيز لحاظ شده است.
وي با اشاره به اينكه شمار نيروهاي پاكبان شهرداري بندر بوشهر 340 نفر است اظهار كرد: ساعت كار 20 نفر از پاكبانان نيز به ساعت 20 الي 2 (به مدت 6 ساعت) بامداد تغيير پيدا كرده است.
غلامزاده فر افزود: با تدابير پيش بيني شده يك سري لباس هاي جديد از جنس نخ و با مدل آستين كوتاه نيز براي پاكبانان طراحي شده كه به زودي در اختيار آنان قرار مي گيرد تا بتوانند كار پاك سازي شهر را راحت تر انجام دهند.
7212/6047**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري*انتشاردهنده: موناعيدان

سرخط اخبار استان‌ها