معاون استاندار بوشهر: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را به عنوان یک اولویت دنبال می کنیم

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام در سال آخر فعالیت دولت سیزدهم را به عنوان یک اولویت با تامین نیازهای بودجه ای دنبال می کنیم.

به گزارش ایرنا؛ «اکبر پورات» شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جم با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: یکی از موفقیت های این دولت این است که بدون شعار و هیاهو به دنبال خدمت به مردم از طریق اتمام طرح های به جا مانده از قبل بوده9 است.

وی افزود: در این مسیر نگاه ویژه ای به نیازهای آینده استان نیز داشته و چند صد طرح نیز آغاز کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به نگاه جهادی و خدمت رسانی صادقانه به مردم، امروز و در یک سال مانده به پایان کارکرد دولت سیزدهم، شاهد هستیم که بخش عمده ای از طرح هایی که در این دولت آغاز شده به اتمام رسیده ذو آن بخش مانده نیز دارای پیشرفت مناسب فیزیکی است که اهتمام ویژه ای به پایان این طرح ها داریم.

پورات با اعلام این که شهرستان جم با دارا بودن چهره‌های شاخص، نخبگان و علمای اندیشمند در سطح استان بوشهر و کشور زبانزد است، گفت: در حوزه تامین انرژی و میزبانی از صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی این شهرستان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات موثری انجام شده که طرح آب شیرین کن سیراف به جم و توسعه راه‌های این شهرستان از جمله مسیر ریز سرچشمه به شهرستان دشتی، راه جم به سیراف در قالب بهسازی و پیگیری مسیر جم به پالایشگاه از این جمله است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده و شاهد افتتاح بخش‌های تخصصی در بیمارستان توحید بوده‌ایم.

پورات با قدردانی از زحمات فرماندار سابق شهرستان جم گفت: سید محمد احمدپور با ساده زیستی، تقوا، پرکار و روحیه جهادی و بسیجی همگرایی و توسعه خوبی در شهرستان جم ایجاد کرد که برای ایشان در سنگر بعدی آرزوی موفقیت داریم.

وی با تبریک به فرماندار جدید شهرستان جم بیان کرد: سید علی هاشمی از افراد توانمند و با تجربه هستند که آخرین مسئولیت وی فرماندار شهرستان عسلویه در دولت سیزدهم بوده که تصمیم گرفته شد جابجایی بین دو شهرستان صورت گیرد که امیدواریم در این شهرستان هم موفق باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: از فرماندار جدید جم انتظار می رود در سایه تعامل با امام جمعه، استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان، جریان انقلاب و صاحب نظران به ویژه در تحقق شعار سال به شرد و توسعه شهرستان جم کمک کند.

پورات حضور مستمر در بین مردم، فساد ستیزی، حمایت از منابع انسانی و اولویت بندی برنامه‌ها و پروژه‌های توسعه محور و نیمه تمام شهرستان را از دیگر خواسته های مدیریت ارشد استان از فرماندار جدید جم دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همچنین در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان عسلویه با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: شهرستان عسلویه دارای موقعیت استراتژیک و راهبردی در سطح ملی و بین‌المللی است که هشت پالایشگاه و بالغ بر ۴۱ واحد پتروشیمی میزبانی می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور جامعه عظیم کارگری ۶۰ هزار نفری از نقاط مختلف کشور و همزیستی همراه با وحدت و همدلی بی‌نظیر بین برادران اهل سنت و شیعه مثال زدنی است.

پورات افزود: دولت سیزدهم در شهرستان عسلویه اقدامات ارزشمندی داشته است که در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان از ۳۶ تخت به ۶۴ تخت افزایش یافته و در حال پیگیری جدی برای احداث بیمارستان دیگری در این شهرستان هستیم.

وی گفت: در حوزه راه نیز اقدامات خوبی انجام شده که تعریض جاده چریف از جمله آنها است ضمن این که شاهد فعال سازی و آغاز عملیات اجرایی طرح های آب شیرین کن جدید هستیم.

پورات با تبریک به سید محمد احمدپور به عنوان فرماندار جدید شهرستان عسلویه افزود: امیدواریم با حضور احمدپور ریل گذاری که توسط فرماندار سابق عسلویه انجام شده، توسعه و ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: از فرماندار جدید می خواهیم حضور در بین مردم، تعامل با امام جمعه و استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان و پیگیری طرح نیمه تمام و توسعه محور شهرستان در اولویت خود قرار دهند و با جامعه اهل سنت، شیعه و صنایع مستقر در شهرستان همراهی لازم داشته باشد.

در این آیین از خدمات سید علی هاشمی فرماندار عسلویه تقدیر و سید محمد احمد پور به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha