۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰
کد خبر: 82606819
T T
۰ نفر
هلال احمر سمنان به 131 حادثه‌ديده در هشت روز گذشته امدادرساني كرد

سمنان- ايرنا- معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران هلال احمر اين استان به 131 حادثه‌ديده در عمليات مختلف از بيست و چهارم تا سي و يكم تير 96 در نقاط مختلف امدادرساني كردند.

علي يحيايي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: امدادگران هلال احمر طي هشت روز در 36 حادثه حضور يافتند كه 20 مورد امدادرساني حضوري و 10 مورد عمليات جاده اي بود.
وي با اشاره به اينكه در روزهاي بيست و چهارم تا سي و يكم تير 96 تعداد 37 نفر از سوي هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان اسكان يافتند، خاطرنشان كرد: در اين روزها و در عمليات امدادي هلال احمر سمنان، يك مورد عمليات شهري، يك عمليات دريايي و چهار مورد عمليات كوهستاني از سوي امدادگران هلال احمر استان سمنان اجرا شد.
وي يادآورشد: 36 نفر در حوادث جاده اي در اين هشت روز دچار حادثه شدند و 15 نفر در اين حوادث نجات يافتند كه رسيدگي‌هاي لازم از سوي امدادگران هلال احمر استان سمنان در عمليات هاي مختلف به اين افراد انجام شد.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان مجموع كل تيم هاي عملياتي اعزام شده را 39 تيم، نيروهاي عملياتي را 109 نفر، تعداد آمبولانس هاي اعزام شده 16 دستگاه و ميانگين حضور نيروهاي عملياتي در صحنه عمليات حوادث جاده اي را 6 دقيقه و 18 ثانيه اعلام كرد.
12 پايگاه هاي امداد و نجات هلال احمر در استان سمنان وجود دارد، هموطنان گرفتار در حوادث مختلف مي توانند از طريق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات اين نهاد بهره مند شوند.
7341/6103 خبرنگار: خديجه سلطاني پور ** انتشاردهنده: مصطفي دهقان
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ كانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه كنيد.

سرخط اخبار استان‌ها